Kurdele nakışı çiçekli havlu kenarı yapılışı

-

Kurdele nakışı
Merhaba, size daha önceden yapılan havlunun yapıp aşamasını anlatacağım, farklı bulacağınızı düşünerek paylaşmak istedim sizlerle de. Havlu kenarı süslemelerinde kurdele nakışını ben çok beğeniyorum ve kullanıyorum. Siz de kurdele nakışı sevenlerdenseniz ve havlu kenarı süslemeleri ilginizi çekiyorsa bu dekoratif, misafirlik havlunun kenar süslemesi nasıl yapılır, ona geçelim. hadi buyrun:

Yapım aşamaları resimlerle sabit olup gerekli malzemelerimizse şöyle:

  • kurdele nakışı için satılan ince kurdeleler
  • inci boncuk
  • brezilya ipi
  • havluluk tül (hazır olarak satılıyor, tül üzerine iş yapıp havlunuza sardırtıyorsunuz, ben pikocuya sardırdım).

8 cm olarak kestiğimiz kurdeleyi uçlarından iğne yardımıyla ip geçirip büzüyoruz ve tüle dikiyoruz. Bu büzme ve tüle dikme işleminin nasıl yapıldığını aşağıdaki ilgili resimde detaylı olarak görüyorsunuz. İnceleyerek siz de bire bir yapabilirsiniz. İçine de boncuk dikiyoruz ve çiçek görünümü veriyoruz. Yollarını brezilya ipiyle iğne ardı tekniğiyle yapıyoruz, beyaz yapraklar da aynı şekilde iğne ardı basit nakış tekniği ile oluşturuluyor. Yeşil yapraklar da 2 mm’lik düz kurdele dikilerek hazırlanıyor yine resimde gördüğünüz gibi. Kurdeleleri seçerken desenimizle, çiçeklerimizle uygun tonlarda olmalarına dikkat ediyoruz. Nakışla süslediğimiz tülümüzü incecik ve özenli bir şekilde havlumuzun kenarına dikiyoruz. Bu şekilde çok zarif ve hoş bir havlu kenarı çalışmamız oluyor. Bu tarz süslemeleri seviyorsanız resimler ve açıklamalarımı takip ederek siz de böyle bir havlu kenarı örneği hazırlayabilirsiniz.

Kurdele nakışı

Kurdele nakışı

Kurdele nakışı

Kurdele nakışı

Kurdele nakışı

Kurdele nakışı

2 yorum gelmiş

  1. shane

    çok hoş bir çalışma olmuş bu. yapılışı da iyi fikir verir nitelikte. havlu kenarı sevenler için iyi bir örnek.

Bir Cevap Yazın

charm

Adalet topaldır, ağır yürür fakat gideceği yere er geç varır.

Kanaviçe havlu kenarı modelleri – renkliisler

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – sihirlibohcam

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – Elif Çeyiz

| | 0 Yorum

Tığ işi kedicikli havlu süslemesi

| | 0 Yorum