Mum eskitme romantik tablolar

-

çerçeve modelleri

Elimde üç adet tahta parçalarının bir araya getirilmesinden oluşmuş çerçeve benzeri şey vardı (boyutları 40×50 ). Uzun süredir de salonum için bir şeyler yapmak istiyordum. Karar verdim bu çerçeveleri kullanacaktım, ama nasıl? İçine fotoğraf koymak istemiyordum. Farklı olmalıydı. Mum eskitme romantik panolar yapmaya karar verdim. İşte şöyle:

  • Çerçeveleri boyamakla işe başladım. Akrilik boya kullandım. Sadece bir kat kırmızı renge boyadım, kuruttum.
  • Kuruyan çerçeveleri bir güzel mumladım. Üzerinde kalan mumları çok hafif silip üzerini iki kat bej rengine boyadım. Eski görünmesini istediğim yerleri bulaşık teli ile hafifçe kazıyarak eskittim.
  • Sıra geldi resim seçimine. Romantik bir şeyler olsun istiyordum. İnternette biraz araştırma yaptım. İstediğim özellikte üç tane resim buldum. A3 boyutunda renkli olarak normal kağıda bastırdım.
  • Evdeki kontrplak parçaları çerçevelerin arkasına göre kestim. Çıkarttığım resimleri bu parçanın üzerine tutkal yardımı ile yapıştırdım. Kuruduktan sonra hem çerçeveyi hem resmi bir kat vernikledim.
  • Çerçeve ve resmi ağaç tutkalı yardımıyla birbirine yapıştırdım. Arkasına asma aparatını taktım. Ve işte salonumdalar…

Fotoğraflarla da yapımını takip edebilirsiniz:

çerçeve modelleri

çerçeve modelleri

çerçeve modelleri

çerçeve modelleri

çerçeve modelleri

çerçeve modelleri

çerçeve modelleri

11 yorum gelmiş

  1. derya

    Çok sade ve şık olmuş çok beğendim. Bende ilk fırsatta yapıp duvarıma asıcam. Mobilyanızla çok iyi uyum sağlamış. bende de aynı mobilyalardan var. En azından nasıl durur diye düşünmeyeceğim :) Elinize sağlık…

Bir Cevap Yazın