Örgü bebek patikleri (pembe çiçekli model) nasıl yapılır?

-

orgu-bebek-patikleri-pembe-cicekli-model-nasil-yapilir

Pembe çiçek süslemeli tığ işi minik bebek patiği nasıl örülür? Örgü bebek patikleri minicik halleriyle zaten çok şirin oluyorlar. Kullandığınız yünü dokusu ve rengine göre nasıl seçtiğiniz de sonucu etkiliyor. Bu açık ve soluk yeşil ile pembe yün bu patik modeline çok yakıştı. Hem modern hem sevimli bir sonuç ortaya çıktı. Bu şirin örgü bebek patiği nasıl yapılır, buyrun tarifine geçelim.

PATİK ÖRGÜSÜ
1. sıra: 15 zincir çekiyoruz.
2. sıra: üzerine 14 adet tekli trabzan yapıyoruz. Köşelerde 2’şer arttırarak istediğimiz büyüklüğe ulaşana kadar tabanı örüyoruz.

ÜST KISIM
İstediğiniz yüksekliğe ulaşana kadar tekli trabzan yapıyoruz. Yükseltme bitince patiğin eninden karşılıklı ilmek belirliyoruz. 3 zincir çekiyoruz, 2 adet 3’lü trabzan yapıyoruz, 2 boşluk 2 adet 3’lü trabzan, 2 boşluk ve böylece karşı belirlediğimiz yere ulaşana kadar örüyoruz.
Düz zincir çekip karşıya tutturuyoruz.

PEMBE ÇİÇEK
Sihirli halka içerisine 6 sıkiğne yapıyoruz.
3 zincir ve 2 adet 3’lü trabzan
3 zincir ve 1 sıkiğne
3 zincir ve sıkiğne yapıp yaprakları bu şekilde tamamlıyoruz.

orgu-bebek-patikleri-pembe-cicekli-model-nasil-yapilir-1

Böylece bu şirin tığ işi örgü bebek patiği modelini siz de yapabilirsiniz.

Trabzan, zincir ve sık iğne ve trabzan nasıl yapılır, nasıl çekilir diye sorarsanız, 10marifet arama bölümüne “video zincir”, “video trabzan”, “video sık iğne” aramaları yazabilirsiniz. Karşınıza videolar çıkacak. Bu şekilde kolayca öğrenebilirsiniz.

Örgü bebek patikleri seviyorsanız bu şirin model gibi daha bir çok örgü patik örneği 10marifet’in örgü ana kategorisinin altında bebek örgüleri bölümü, onun da altında örgü bebek patikleri özel kategorisi var. Burada birbirinden cici örgü ve tığ işi bebek patikleri, modelleri, örnekleri, tarifleri bulacaksınız. Keyifli geziler!

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kolay bebek patiği modeli – anlatımlı video

| | 0 Yorum

Kurabiye Canavarı bebek patiği örgü tarifi

| | 0 Yorum

Açıklamalı Converse örgü patik yapımı – EbebekOrgu

| | 0 Yorum

Koca gözlü bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum