Perşembe, Ocak 19, 2017
Örgü bebek patikleri (pembe çiçekli model) nasıl yapılır?

0

orgu-bebek-patikleri-pembe-cicekli-model-nasil-yapilir

Pembe çiçek süslemeli tığ işi minik bebek patiği nasıl örülür? Örgü bebek patikleri minicik halleriyle zaten çok şirin oluyorlar. Kullandığınız yünü dokusu ve rengine göre nasıl seçtiğiniz de sonucu etkiliyor. Bu açık ve soluk yeşil ile pembe yün bu patik modeline çok yakıştı. Hem modern hem sevimli bir sonuç ortaya çıktı. Bu şirin örgü bebek patiği nasıl yapılır, buyrun tarifine geçelim.

PATİK ÖRGÜSÜ
1. sıra: 15 zincir çekiyoruz.
2. sıra: üzerine 14 adet tekli trabzan yapıyoruz. Köşelerde 2’şer arttırarak istediğimiz büyüklüğe ulaşana kadar tabanı örüyoruz.

ÜST KISIM
İstediğiniz yüksekliğe ulaşana kadar tekli trabzan yapıyoruz. Yükseltme bitince patiğin eninden karşılıklı ilmek belirliyoruz. 3 zincir çekiyoruz, 2 adet 3’lü trabzan yapıyoruz, 2 boşluk 2 adet 3’lü trabzan, 2 boşluk ve böylece karşı belirlediğimiz yere ulaşana kadar örüyoruz.
Düz zincir çekip karşıya tutturuyoruz.

PEMBE ÇİÇEK
Sihirli halka içerisine 6 sıkiğne yapıyoruz.
3 zincir ve 2 adet 3’lü trabzan
3 zincir ve 1 sıkiğne
3 zincir ve sıkiğne yapıp yaprakları bu şekilde tamamlıyoruz.

orgu-bebek-patikleri-pembe-cicekli-model-nasil-yapilir-1

Böylece bu şirin tığ işi örgü bebek patiği modelini siz de yapabilirsiniz.

Trabzan, zincir ve sık iğne ve trabzan nasıl yapılır, nasıl çekilir diye sorarsanız, 10marifet arama bölümüne “video zincir”, “video trabzan”, “video sık iğne” aramaları yazabilirsiniz. Karşınıza videolar çıkacak. Bu şekilde kolayca öğrenebilirsiniz.

Örgü bebek patikleri seviyorsanız bu şirin model gibi daha bir çok örgü patik örneği 10marifet’in örgü ana kategorisinin altında bebek örgüleri bölümü, onun da altında örgü bebek patikleri özel kategorisi var. Burada birbirinden cici örgü ve tığ işi bebek patikleri, modelleri, örnekleri, tarifleri bulacaksınız. Keyifli geziler!

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: