Pazartesi, Mayıs 29, 2017
Rende modeli bebek patiği örgüsü

Rende modeli bebek patiği örgüsü

0

rende-modeli-bebek-patigi-nasil-orulur
Rende modeli bebek patiği örgüsü.
MALZEMELER:
İp: alize happy baby
Şiş: 2buçuk numara

PATİK ÖRGÜSÜ
55 ilmekle başlıyoruz.
10 sıra haroşo örüyoruz. Şimdi bu sırada rende örneğimize geçiyoruz. Aynı zamanda burun kısmını oluşturmaya başlayacağız.
İlmeklerimizi belirliyoruz 22 ilmek yan tarafı, 11 ilmek burun kısmı, 22 ilmek diğer yan taraf için.
Yan taraftaki ilmekler 12 ilmek kalasıya kadar eksiltiyoruz, böylelikle burun kısmı oluşturmuş oluyoruz.
Elimizde 35 ilmeğimiz kalıyor. Bu sırada 2 haroşo örüp delik uyguluyoruz, sıra sonuna kadar bu şekilde devam ediyoruz. 4 sıra haroşo örüp kapatıyoruz.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: