Perşembe, Aralık 8, 2016
10marifet sergisinin harika çantası

10marifet sergisinin harika çantası

13

10marifet sergisi

Sevgili Hulya Gencay sergimize o kadar güzel bir çanta gönderdi ki, bu kadar olur. Sergiden sonra şanslı bir hanımın omuzunu süsleyeceği kesin!

10marifet sergisi

10marifet sergisi

Biliyorsunuz, 10marifet sergisi için hem bol bol iş almalıyız hem de sergi haberini dağa taşa yazmalıyız. Her ikisi için de yardımınıza ihtiyacımız olduğu kesin. İşte bilgiler burada.

Teşekkürler Hulya Gencay…

13 YORUMLAR

  1. ooowww gerçekten harika.. işte böyle duyarlı arkadaşlara ihtiyacımız var. Bende mücadele içindeyim. birşeyşer yetiştirmeye çalışıyorum. :)

  2. gerçekten çanta çok hoş ellerine sağlık canım. arkadaşlar benim size bir sorum var ne olur acele yardım edinn. şimdi ben facebook a giriyorum. işim bitip de çıktıktan sonra e mail adresinin yazıldığı yere tıklayında benim msn adresim çıkıyor. ben klavyedeki hangi tuşa veya tuşlara basarak bu msn adresini alt satırdan kaldırabilirim? ne olur ne olur yardım edin. ve eğer biliyorsanız cevap verin. ayrıca bu konuyu acele öğrenmem lazım. bileniniz varsa da acele yazarsa çok sevinirim. biliyorum böyle bir soruyu elişi sitesinde sormam çok saçma oldu ama gerçekten inanın bakmadığım site, sormadığım kişi, yazmadığım yorum kalmadı. inşallah bir bileniniz çıkar da bana çok acele olarak cevap yazar. şimdiden cevap yazacak olanlara, ve fevkalade fikirleri ile beni aydınlatacak olan herkese çok teşekkür ederim. SAYGILARIMLA…

  3. saqolera: Delete Tuşuna bsarsan kaynolur Fakat Geçmiştende yani diğer ditelerdede gözükmemesini istiyorsan

    CHROME İcin SÖylüyorum…

    Ctrl+h / geçmiş yani

    Sonra Geçmişi Temizle
    Ordakilerin hepsine tikla
    sonra zaman 1 gun 1 saat 1 hafta gibi onu seç siler

    umarim işine yaramıstır bu arada canta cok hoş:)

  4. Güzel iltifatlarınıza çok teşekkür ederim. Böyle anlamlı bir girişim için, küçük bir katkı benimki. İşlerden fırsat bulabilirsem, daha başka çalışmalarla da katkıda bulunmak istiyorum.