Ornitorenk Handmade kapüşonlu dinozor sweatshirt

-

sweatshirt

Oğlum Efekan için polar kumaş ve el yapımı şimşir ağacı düğmeler kullanarak diktiğim sırtı ve kapüşonu dikenlerle kaplı dinozor sweatshirt.

sweatshirt

6 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    düğmlerde dinozor temasına tam uymuş. eminim çok yakışacak senin o yakışıklı kuzuya ya da küçük dinozora .. sağlıkla giysin çok farklı ve güzel bir tasarım. elf kızının oğluna yakışır bir tasarım :)

  2. senayatilgan

    Kışlık yapımına bile geçmişsin sen Gonca :) Harika olmuş bu tam erkek çocuklara göre bir tasarım olmuş :) Onlar böyle vahşi yaratık Dinazor, kaplan falan olmaya bayılıyorlarya :) Ne kadar mutlu olmuştur kimbilir :)

  3. @ shane teşekkür ederim, eekan öyle alıştı ki benim bir şeyleri tamir etmeme yada dikmeme bir oyuncak istediğinde eğer gözüne mümkün gibi görünürse bana şu oyuncaktan diksene diye gelir :) evde bir sürü ev yapımı oyuncağımız oldu bir post hazırlamak var aklımda zaten topluca hepsine en kısa sürede fotoğraflayayım onları tembellik etmeyip :)

    @ filizciğim elf oğlu ben pazardan düğmeleri alırken çok saçma napıcaksın ki bunu demişti sana dinozor kıyafeti dedim aniden çark etti a süper falan demeye. eve vardık hadi diksene artık falan :) ertesi gün dudağı sarkıtmış sen bana dinozor kıyafeti dikmedin ben hasta olucam falan numaraları tamam dedim her işi bıraktım oturdum diktim dikenleri çok sevdi düğmeler diş olmalıymış yanlış yerdeymiş öyle dedi ama üzerinde fotoğraflama izin vermedi sonra şimdi olmaz dedi :)

    @ şenay ben kış psikolojisine girdim bile şimdi sırada kendime chanel ceket var beni tek tutan kalıp biraz sıkıntılı göründü gözüme onu revize etmek lazım gibi. gerçekten evde bir uzaylılar, dinozorlar, vahşi yaşam furyasıdır gidiyo. kağıtlara kendi tarifiyle mikrop resimleri yaptırıp duvarına astırdı düşün artık :)

  4. zulaltan

    gerçekten düğmeler dişe benziyor. güle güle giysin yakışıklı minik dinozor :) çocuklara bir şeyin sözünü verdin mi, başında ne zaman yapacaksın, bitti mi diye döner dururlar :) çocuklar kendilerine söylediğimiz hiç bir sözü unutmazlar. çocuklar gibi olmak lazım aslında bize verilen sözler tutuluyormu takip etmek lazım.

  5. @zulaltan inanılmaz sıkı takipte hemde, eğer tutmam mümkün değilse söz vermiyorum diyorum, eğer yapmak mümkün ama olası sıkıntılar yaşanabilecek gibiyse söz vermiyorum ama yapıcam eğer bu gün olmazsa mutlaka sonra yaparız diyorum. söz vermişsem mutlaka zamanında yapıp bak hani söz vermiştim ya işte yaptım diye hatırlatıyorum ki sözün tutulması gereken bir şey olduğunu anlasın

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum