aplike ayakkabı

-

Bu converse ayakkabı nereye aplike edilmiş dersiniz?

Bizden uzakta okuyan oğluşum için yedek yastık-çarşaf dikeyim dedim.Niyetim düz bişey yapmaktı.Birden aklıma kot parçalarından aplike eklemek geldi.Bende bir converse ayakkabı modeli aplikesiyle yastığa ufak bir sevimlilik kattım.Bir erkek çocuğu içinde ideal oldu sanırım:))

23 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Kızım sen var ya sennnnn, süper bir kadınsın. Kimin aklına gelir beeeee. Gurur duyuyorum arkadaşım seninle.Bittim, bayıldım, mest oldum:) Yakışıklı oğluma dikmem lazım…

  2. bizimgibiler

    Erkek çocukları için ne yapılabilir diye ben kafa patlatayım bak yaratıcı arkadaşım hemen nasıl bulup da uyguluyor:))Bana bunun üç boyutlusu lazım. Kalıbını nerden bulabilirim ki?

  3. gonuldenele

    Teşekkürlerrr…Bizimgibiler canım modeli netten bulup kağıda geçiridim.Üç boyutlu arama yapmayı denedinmi?ayrıca napcaksın bakiiimm?

  4. gonuldenele

    hııımmm..anladım.Ya bende yapamadım onu.Strafor tabak büyükmüş biraz.Kestim,fimoyla kaplamaya başladım.Baktım altında araba minicik kalacak.bıraktım bende.:)))minik tabak bulanada dek ertelendi yani..

  5. bizimgibiler

    Küçük olan uygun gibi duruyor aslında.Ben de yaparken senin gibi karşıdan karşıya kesmiştim. Batuhan beğenmedi çok büyük bu dedi. Bende bir tarafından kestim. Kestiğim tarafı elimle biraz kıvırdım kalkık durması için. Fimoyla da kaplarken orayı biraz kalkık şekil verdim.

  6. gonuldenele

    Arkadakide aynı.geride durduğundan küçük çıkmış.bende keseyim ozaman .çok büyük görününce gözüme bıraktım.Hatta arkadakinin üzerinde yeşil yeşil fimo renkleri bile kaldı sökünce.Tabak beklemeden yapayım o zaman.

Bir Cevap Yazın