Cuma, Aralık 9, 2016
Bebek taşıma çantası

7 YORUMLAR

  1. hehe video gercekten cok eglenceli.ama bizdede bunun kemerli bir modeli var zaten.galiba bunun farki ip şeklinde ve pratik oluşudur.

  2. aaaa bak o kadar gezindim herbalist senin yazını daha yeni gördüm ne güzel bişimiş bu böle ya düşündümde benim kız büyüdü ben bunu kullnamk için bir çocuk daa mı yapsam ne.)))))

  3. slmlar ben siteye yeni üye olmuş henüz acemiliğimin tadını yaşarken gördüm bu konuyu. ve henüz 52 günlük bir anne olarak hemen bu bebek taşıma askısından edinmek istedim. bu modeli türkiye’de bulabileceğimiz bir yer- site -marka vs biliyorsanız paylaşabilir misiniz?lütfeeeeeen..ayrıca teşekkürler…. :)

  4. Merhabalar,o bebek tasiyici aslinda bir santa degil, sadece uzun bir kumas (yaklasik 60cmx5m). Bu sistem avrupa’da çok yaygin. benim kumas kendim diktim, çok kolay ama kumas seçmek onemlidir. Istenyenler varsa anlatabilecegim, bana e-mail gönderin.Resimdeki bayan tanimyorum, o da fransiz :) onun blogu ziyaret edebilirsiniz : http://crevettefabrique.canalblog.com/herkese iyi günler !