Çarşamba, Aralık 7, 2016
BU DA BENİM DİKİŞ ODAM

20 YORUMLAR

  1. ay bende eklıyemıyorum yazı begenmıyolar nedense eksıkmış yazmam gerenkenlerı yazıyorum ama nebılım anlamadım bu arada dikiş odan cok hoş

  2. Esce bende aynı dertden muzdariptim ama şu kılavuzu dikkatlci okuyunca öğrendim oradn yardım alabilrsin :) :)Bu arada gerçektende ekimpmanlırınıza bakılınca nasıl işler çıkardığınız merak etmemk elde değil umarım yakında onlarıda paylaşırsınız.

  3. çalışma odası çalışkan bayanlar için şart!yeni bir dünya yaratmışsınız kendinize!ben hala yaratamdım bu dünyayı!her iş yapmak istediğimde yemek masasına yayılıyorum..sonrada toplan toplanabilirsen!:))))

  4. Sevgili Hasmelyas, öncelikle hoşgeldiniz:) boyle guzelbir odada neler yapılmaz ki:) yok yok sabırsızlıkla diğer paylaşımlarınızı bekleyenlerdenim.

  5. çok güzel dikiş odanız bende dikişe bayılıyorum ama oturma odası çok dağılıyor diye evdekilerden laf yediğim için fazla makinemi açamıyorum..şuan bir trençkot dikiyorum ama yazı yollayamıyorum..velhasıl beceremiyorum..

  6. Harikasınız arkadaşlar,yorumlarınız beni çok mutlu etti.Duyarlı insanlara son derece saygım var sevgili 03 bellinda.09zuzu ya gösterdiğiniz yardımseverliği takdir ettim.Bu zaman da mumla aranır oldu.

  7. ilk üye olduğumuzda bizde çok zorlandık kime soracağımızı bilemedik onun için bildiğim her konuda ihtiyaç duyan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum

  8. Sevgili Hasmelyas:)) hobiden öte birşeyler var burada yaaa. gidip gelip bakıyorum mutevazi bir hobi odasını aşmış burası:)hemen yeni bir yazı gonderin bekliyoruz:)

  9. Hoşgeldiiin aramıza, bu profesyonel odadan çıkan ürünleri görmek için sabırsızlanıyorum doğrusu:)Buradaki dostluğu dayanışmayı bulacağın başka bir yer düşünemiyorum :)

  10. valla bende dekı sorun resım buyukmuş onu kuculttum sora ekledım yazılarım onay beklıyor sımdı ne zman yayınlanır bılmıyorum ama bır sorunumda bloguma ekleyemedım 10 marıfetı ya sagolsun yaılyolar ama anlayamadım ıste daha detaylı olsa ıyı olur yazacagım yerlere kendımle alakalımı yoksa bu eklıyecegım sıteylemı alakalı yazıcam onu bılemıyorum :(:)