BU DA BENİM DİKİŞ ODAM

-

Sevgili arkadaşlar aslında uzun zamandır aranız dayım,fakat bir türlü yazı göndermeyi beceremediğim için sessiz takipteydim,ta ki oğlumun bana bugün yardımcı olmasına dek…İlk olarak size dikiş odamdan görüntüler sunmak istiyorum. Devamı için buyrun.

20 yorum gelmiş

  1. mtnaz11

    Merhaba, hoş geldiniz.Böyle bir ekipman ile çalıştığınıza göre ürünlerinizi merak ettşm doğrusu.

  2. esce

    ay bende eklıyemıyorum yazı begenmıyolar nedense eksıkmış yazmam gerenkenlerı yazıyorum ama nebılım anlamadım bu arada dikiş odan cok hoş

  3. ozimer

    Esce bende aynı dertden muzdariptim ama şu kılavuzu dikkatlci okuyunca öğrendim oradn yardım alabilrsin :) :)Bu arada gerçektende ekimpmanlırınıza bakılınca nasıl işler çıkardığınız merak etmemk elde değil umarım yakında onlarıda paylaşırsınız.

  4. aydin gelini

    çalışma odası çalışkan bayanlar için şart!yeni bir dünya yaratmışsınız kendinize!ben hala yaratamdım bu dünyayı!her iş yapmak istediğimde yemek masasına yayılıyorum..sonrada toplan toplanabilirsen!:))))

  5. fiamma1

    Sevgili Hasmelyas, öncelikle hoşgeldiniz:) boyle guzelbir odada neler yapılmaz ki:) yok yok sabırsızlıkla diğer paylaşımlarınızı bekleyenlerdenim.

  6. 09ZUZU

    çok güzel dikiş odanız bende dikişe bayılıyorum ama oturma odası çok dağılıyor diye evdekilerden laf yediğim için fazla makinemi açamıyorum..şuan bir trençkot dikiyorum ama yazı yollayamıyorum..velhasıl beceremiyorum..

  7. hasmelyas

    Harikasınız arkadaşlar,yorumlarınız beni çok mutlu etti.Duyarlı insanlara son derece saygım var sevgili 03 bellinda.09zuzu ya gösterdiğiniz yardımseverliği takdir ettim.Bu zaman da mumla aranır oldu.

  8. 03bellinda

    ilk üye olduğumuzda bizde çok zorlandık kime soracağımızı bilemedik onun için bildiğim her konuda ihtiyaç duyan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum

  9. fiamma1

    Sevgili Hasmelyas:)) hobiden öte birşeyler var burada yaaa. gidip gelip bakıyorum mutevazi bir hobi odasını aşmış burası:)hemen yeni bir yazı gonderin bekliyoruz:)

  10. banuca

    Hoşgeldiiin aramıza, bu profesyonel odadan çıkan ürünleri görmek için sabırsızlanıyorum doğrusu:)Buradaki dostluğu dayanışmayı bulacağın başka bir yer düşünemiyorum :)

  11. esce

    valla bende dekı sorun resım buyukmuş onu kuculttum sora ekledım yazılarım onay beklıyor sımdı ne zman yayınlanır bılmıyorum ama bır sorunumda bloguma ekleyemedım 10 marıfetı ya sagolsun yaılyolar ama anlayamadım ıste daha detaylı olsa ıyı olur yazacagım yerlere kendımle alakalımı yoksa bu eklıyecegım sıteylemı alakalı yazıcam onu bılemıyorum :(:)

  12. orece

    bu ne güzellik böyle ne cici şeyler çıkıyordur bu odadan. allah bizede nsaıp etsin inşallah.

Bir Cevap Yazın