Çatlatma, dekupaj ve kabartmalı ahşap ekmeklik

-

Çatlatma, dekupaj ve kabartmalı ahşap ekmeklik. Önce ahşap boyama sonra çatlatma verniği ile çatlatma, peçete dekupaj, hamur kabartma ve mumla eskitme teknikleri bu sıra ile uygulandı. Ben ekmeklik olarak kullanacağım ama takı kutusu olarak ya da ihtiyacınız doğrultusunda pek çok amaç için kullanılabilecek bir kutu kendisi.

Peçete dekupaj tekniği aslında çok kolay gibi görünen ve fakat uygularken son derece özenli ve dikkatli olunması gereken, aksi taktirde başarısız sonuçlar doğuran bir uygulama.
Ahşap kutumu öncelikle boyadım. Akrilik boya en çok tercih edilenlerden. Birkaç kat boyamak ve katlar arasında beklemek önemli.
Peçete dekupaj uygularken öncelikle peçeteyi katlarından ayırıyoruz. İstediğiniz kısmını keserek çok çok dikkatli bir şekilde dekupaj tutkalı sürerek arada hava kabarcığı kalmayacak şekilde yapıştırıyoruz yüzeye. Hava kabarcığı kalmasın diye elinizle baskı uygulayarak yavaş yavaş yapıştırmanızı öneririm.

Kutunun yanlarında çok şık kabartmalı desenler de göreceksiniz ve aynı zamanda üst kısmı tamamen üç boyutlu ve kabartmadır. Rölyef pasta tekniği ile kabartma yaptım.
En son eskitme ve vernik işlemleri de bitince ahşap kutumuz ya da ahşap ekmeklik modelimiz hazır oldu :)

Bir Cevap Yazın

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum