Pazar, Aralık 11, 2016
Çocuklar İçin Kostümler

Çocuklar İçin Kostümler

37
ninja kaplumbağa
ninja kaplumbağa

Çocuklarınıza değişik kostüm dikmek isterseniz burada üç farklı model mevcut.

kelebek
kelebek
uğur bücüğü
uğur bücüğü

37 YORUMLAR

  1. hiii!.bir meleğe şeytan kostümü giydirmişlerr…ama ne demişler (!!),meleğe şeytan kostümü de giydirsen melek yine de melektir:)

  2. Bir de melek yüzlü şeytanlar var nokturn ama onun konumuzla ilgisi yok :)) Aslında bu çalışma örgüeli için onun da iki çocuğu ve bir dikiş makinesi olduğuna göre :)))

  3. A bugün minik bir dikiş makinesi gördüm. 21 ytl’ye satıyorlardı. Hiç yer kaplamaz, bendeki tel zımba gibi eline alıp dikiyosun, çok komik ve kullanışsızdı. Neyse yakında bende makinema kavuşcam. Ödüllü yarışmaya gerek kalmadı sanırım. Herkes kendi sponsorunu kendisi buldu :))

  4. Ankara da İzmir caddesinde hobi malzemeleri satan bir mağazada gördüm. Kendime de şu çiçek motifi yapmak için kullanılan aparattan aldım. Bir kare bir de daire şeklinde vardı. İkisi bir arada satılıyor 3 ytl

  5. Yahu bu konuyu sormuştu meltem ablam konuyu buldum nerede sorduğunu kaybettim şimdi iyi mi neyse konuyu up! layayım bu sayede de Meltem Ablacım görsün :p

  6. Artı kendi şahsi sorumu da sorayım.Şimdi ben para biriktiriyorum da dikiş makinesi almak için ama nasıl bir şey almam gerektiğini bilmiyorum. Kimisi kasalı al diyor kimisi çantalı al.Ben böyle normal bir makine istiyorum. Zigzag falan dikebilsin hani üç beş şekilli dikişi olsun lakin beyinli falan olmasın. Beyinli makineler bende iflas ediyor :D Ama ne alıcam bilmiyorum. Mağazaya gittim singerden bir tane gösterdiler böyle çok basitti alamadım tabi o an param yoktu da olsa da cesaret edip alamazdım. Hani mümkünatı varsa marka model tavsiyesi verebilecek var mı?Bir de benim şöyle bir problemim var ananemdeki makine eski makinelerden böyle ayağınla basıyorsun çakadak çukadak ses veriyor yavaş yavaş dikebiliyorum hızlı olanlarda kaydırıyorum her şeyi hani bunların öyle hız ayarını minimum a getirip acemi işi haline getirebiliyor muyuz?Hani keşke kavun olsalar da dibini koklayıp alsak ?

  7. canımmmmmmmmmmmm….çileğim çookk teşekkür ederimm…sefa sağolsun bulup yollamış ben de hemen ankarayı aradım siparişimi verdim…ağabeyim orada ve salı günü izmire gidecek onun için acele ettim yetiştireyim diye…ne aradım ama bunuuuuu:)

  8. Geldimmm nokturncuğummm daha doğrusu gidemedim ki geleyim :)) bitti dedikçe yorum geliyor.Açıkcası sadece gördüm incelemedim ama çantalı makinelerin minik modelinden yapmışlardı. Yaklaşık 15 cm uzunluğunda portatif bir makine idi. Başında bir sürü teyze inceleme yapıyordu :) Pilli mi fişli mi ona dikkat etmemişim ama o sırada makine de dikiş dikiyorlardı. Gayet başarılı gözükmüştü.

  9. bnmki
    bnmki

    Eğer bundansa çok ahım şahım bir şey bekleme :(Meltem abla sanırım m1in bahsettiği makine bendekinden :S:S:S:S:S:S

  10. Meltem Ablacım hazır resmi koydum snn o cinvari gözlerin yorulmadan ben açıklama yapayım :DSol tarafta saatim ve 4 port hub var. Makinenin arkasındaki dvd ler pc yedeklerim. Onun arkasındaki 2 küçük şişe pc kullanırken kullanmak zorunda olduum göz damlalarım. Ortadaki minik kutu medikal dudak kremim. Sağ da klavyem arzı endam eder iken, onun arkasında çizim tabletimin kalemi duruyor. En sağda abidik bir vesikalık fotograf varki 2005 senesine ait resmim. Monitörde 10 marifet ekranı var :DMakineye gelince hem pilli hem adaptörlü hem otomatik dikme zımbırtısı var -yavaş ve hızlı kademeli- hemde ayak pedalı var.

  11. Evet Miray bunun gibi birşeydi. Nesinden memnun değilsin? Normal bir makinenin performansını beklememek lazım tabi

  12. Fraise diyor ki;Meltem Ablacım hazır resmi koydum snn o cinvari gözlerin yorulmadan ben açıklama yapayım :D

    valla yiycem seni benn:)))çileğim bu bana yeteeerrrr…bu ne şirin bir şeyyyyy…bunun aşkına diker biçerim yeminle..canımmm çok teşekkür ederimmmm….

  13. Şimdi hemen açıklayayım. Birincisi minik olması bazen inanılmaz dezavantajlar sunuyor. Mesela şimdi iğne ile makinenin şu sütün gibi beyaz yeri arasındaki boşluk 7 cm. Bu bana ne gibi bir engel yaşattı? Mesela “çanta içinde çanta” konusundaki şeyi dikmek benim için eziyet oldu çünkü neredeyse 45 cm ortadan dikiş atmam gerekiyordu kıvır kıvır bir yere kadar oldu.Yine ufaklığından ve benim acemiliğimden dolayı kumaşı dikerken kumaşa hükmedemiyorum. Yani kumaşı tutamıyorum. Birde iğnenin girip çıkmasını sağlayan aksam -çengel gibi bir şey- da normal makineye göre aşağıda kaldığı için bir kaç defa gözüme girme tehlikesini yaşadım.Lakin 4 adet duracell pil ile baya uzun süre gidiyor pil.Yani belki benim acemiliğimdendir de ben yine tüm ölçülerini yazayım tecrübeli olanlar iş görür mü görmez mi anlarlar ztn…Genişlik: 18,5 cmyükseklik:20 cmsağ tarafta bulunan ve dönen dairenin yarı çapı:2 cmiğnenin sol tarafı ile makinenin sol kenar bitişi arası: 5 cmiğnenin sağ tarafı ile makinenin sağ kenarı arası boşluk genişliği: 7 cmbu alanın yüksekliği:7,5 cm2 tane üst üste polar kumaşa yada iki kat eşofman kumaşını çok verimli dikemiyor. Sanırım kumaşlar kalın geliyor. bir de makara sarma yeri var.burada zaten videosu falanda var…

  14. Ya tekrar düşündüm de aslında ben m1 in dediğini yapmıyorum yani bu boyda bir makineden fazla bir performans bekliyorum galiba :S

  15. nokturn diyor ki;ya en azından bir pantolon paçası diksin…

    Dikiyor dikiyor pantolon paçası dikiyor denedim ben :D bir de seninkinden çıkar mı Meltem Ablacım bilmiyorum da içinden böyle bir dünya ip çıkıyor :D birde yine aynı renklerde şu makinanın makarasına sarılı çıkıyor. İğne takımı çıkıyor. 1tane yedek makine iğnesi var. yüksük var miniş makas ile mezura var. birde böyle çengel gibi bir şey var ipleri kesmeye yarıyormuş. Bendeki kör çıktı :D

    embir diyor ki;Vay be detaya bak süpersin Miray, bende 15 cm civarında demiştim 3,5 cm’le bilemedim :((

    Bak aklıma bir şey geldi m1 anlatıyım mı :pŞimdi benim babam pencereci işi gücü ölçü almak falan neyse bir gece dedim ki babacım benim boyumu ölçer misin? Babam da bilgisayarla uğraşıyor hiç monitörden kafasını çevirmeden “1.55 kızım senin boyun” dedi. Bende “ne kadar ilgilisin babacım saol, insan bir kalkar da ölçer” diye trip attım. Babam tekrar hiç kafasını çevirmeden 1.55 boyun işte en fazla 1 mm oynar dedi. İddialaştık falan. Kalktıp ölçtü ve benim boyum 1,55 cm çıktı. Kendi babam diye söylemiyorum bu konuda inanılmaz geliştirmiş durumda kendini :D O geldi aklıma. Sende az biraz daha üzerinde çalışsan milimi milimine bilicen :D

  16. Hahahaha ben size en bombayı söyliyim mi :DKaç gündür kim yok :D Gamze Abla :DKafayı sıyırıcak :Dgüneşedoğru da yok ortalarda :DAma Gamze Ablam’ın yerinde olmak istemezdim…