Cumartesi, Aralık 3, 2016
Dar Alanda Kısa Paslaşmalar

Dar Alanda Kısa Paslaşmalar

19

Eşi marangoz olanlar çok şanslı çünkü bu güzel yatak + oyun odasından çocukları için yapabilirler. Eşinizin elinden böyle işler gelmiyorsa üzülmeyin gidin bir marangoza yaptırın. Sonrasında da gönlünüzce boyayıp oyun evini dekore edin. İşte hepsi bu…

19 YORUMLAR

  1. aaa 2 saattir yorum yazıyorum yoksa siz sadece okuyor musunuz? Haydi arkadaşlar, burası pillinin en çok yorum yazılan sitesi. Parmaklar çalışsın ama :))

  2. Ay valla üşenmiştim ama şevk geldi şimdi:))) Valla bu modelleri ben de çok beğeniyordum, ta ki Ikea’da buna benzer yataklara bakana kadar. O kadar yüksek ki, tabi altını değerlendirebilmek için öyle de olmak zorunda. Bende de 2 tane zıpır kız var, yani kesin düşerler diye düşündüm. Çok şık ama, teşekkürler:))

  3. Düşme konusunda haklısın dikkatli olmak lazım ama bir kızım olursa böyle bir oda yapmak isterim. Belki biraz daha alçak olabilir.

  4. Gerçekten çok şık. Yalnız nereden çıkılıyor onu anlayamadım.Biz de oğluma ikea’daki yataklardan aldık. Yüksek gerçekten, ilk gece üzerini örteyim diye çıktım loş ışıkta inerken düştüm:) Bir de yaramaz kızım kendini dedesine, babaannesine göstereyim derken düştü, hala izi var :( Neyse ki oğlum düşmedi henüz. Allah korusun.Embir bir döndün pir döndün, yorumlarına yetişemiyorum :)

  5. Sanırım yan tarafında merdiven var. Yani öyle tahmin ediyorum. Aman dikkatli olmak lazım. Allah korumuş.Bende tam 17. sayfaya kadar ilerledim. Benden başkası yok diye düşünmüştüm. Neyseki sen varmışsın. Eeee serapcım ben vur diyince öldürenlerdenim :))

  6. İkeadan biz de almaya niyetlendik bir aralar bu tarz bir ranza, altına bir kanepe koyacaktım. Fakat arkadaşların dediği gibi çok yüksek gerçekten, bizim tavanlarda biraz alçak herhalde çok az bir yer kalıyordu yatmak için o yüzden vazgeçtik. embir dediğin gibi marangoza yaptırılırsa daha mantıklı istediğin ölçüleri söylersin ona gör yapılır.

  7. Embir bu yatak ve türevleri ne zamandır bende kayıtlı 6 ay önce kızıma yatak yaptırmaya karar verdim. Gel görki yatağı düşünürken odayı genişletme fikrimle beraber bu tarz birşey olurmu derken bakarsın bir sürü istediğim tarza yataklar düşünenler olmuş. Ama gel görki halen marangoz aşamasındayım.Resmi görünce aklıma konu yollamak bile gelmemiş dedim kendime göre tasarlamanın peşindeymişim ben. Ben şu işe sıkı bi el atayım en iyisimi

  8. Embirciğm paylaşımın için sağol benim katoloğuma yeni bir ürün daha eklendi sayende.Ben bir marangoz kızı ve elimden geldiğince çırağı olarak bu tarz fikirleri değerlendiriyorum.müşterilerin istediği şekilde değişmler yaparak yeniden tasarlıyorum.Benim gördüğüm son zamanlarda yapılan bazı evlerde tavan yüksek tutuluyor bu ortamı ve bizi daha özgür kılıyor.

  9. yildiz32 diyor ki;Embirciğm paylaşımın için sağol benim katoloğuma yeni bir ürün daha eklendi sayende.Ben bir marangoz kızı ve elimden geldiğince çırağı olarak bu tarz fikirleri değerlendiriyorum.

    Desene tam yerini bulmuş, çok şanslısın yahu, ne güzel istediğini hemen yaptırabilirsin.

    Ben şu işe sıkı bi el atayım en iyisimi

    Kondorcum kim tutar seni, ben kızına yaptığın mutfağı hala hatırlıyorum. Bununda alasını yaparsın sen.

  10. düşme konusunda herkese katılıyorum odan gayrısı süper bir tasarım ,düşmesi olası olan yerede trambolin koysak :) zıplasa dursa :)

  11. Kondorcum kim tutar seni, ben kızına yaptığın mutfağı hala hatırlıyorum. Bununda alasını yaparsın sen.

    embir kıss nerde bende bunu yapacak tesis bende şuna bir el atayım dediğimdeki eller marangozun boğazındaki eller:)