Dar Alanda Kısa Paslaşmalar

-

19 yorum gelmiş

  1. embir

    aaa 2 saattir yorum yazıyorum yoksa siz sadece okuyor musunuz? Haydi arkadaşlar, burası pillinin en çok yorum yazılan sitesi. Parmaklar çalışsın ama :))

  2. benz

    Ay valla üşenmiştim ama şevk geldi şimdi:))) Valla bu modelleri ben de çok beğeniyordum, ta ki Ikea’da buna benzer yataklara bakana kadar. O kadar yüksek ki, tabi altını değerlendirebilmek için öyle de olmak zorunda. Bende de 2 tane zıpır kız var, yani kesin düşerler diye düşündüm. Çok şık ama, teşekkürler:))

  3. embir

    Düşme konusunda haklısın dikkatli olmak lazım ama bir kızım olursa böyle bir oda yapmak isterim. Belki biraz daha alçak olabilir.

  4. sserapp

    Gerçekten çok şık. Yalnız nereden çıkılıyor onu anlayamadım.Biz de oğluma ikea’daki yataklardan aldık. Yüksek gerçekten, ilk gece üzerini örteyim diye çıktım loş ışıkta inerken düştüm:) Bir de yaramaz kızım kendini dedesine, babaannesine göstereyim derken düştü, hala izi var :( Neyse ki oğlum düşmedi henüz. Allah korusun.Embir bir döndün pir döndün, yorumlarına yetişemiyorum :)

  5. embir

    Sanırım yan tarafında merdiven var. Yani öyle tahmin ediyorum. Aman dikkatli olmak lazım. Allah korumuş.Bende tam 17. sayfaya kadar ilerledim. Benden başkası yok diye düşünmüştüm. Neyseki sen varmışsın. Eeee serapcım ben vur diyince öldürenlerdenim :))

  6. bizimgibiler

    İkeadan biz de almaya niyetlendik bir aralar bu tarz bir ranza, altına bir kanepe koyacaktım. Fakat arkadaşların dediği gibi çok yüksek gerçekten, bizim tavanlarda biraz alçak herhalde çok az bir yer kalıyordu yatmak için o yüzden vazgeçtik. embir dediğin gibi marangoza yaptırılırsa daha mantıklı istediğin ölçüleri söylersin ona gör yapılır.

  7. kondor

    Embir bu yatak ve türevleri ne zamandır bende kayıtlı 6 ay önce kızıma yatak yaptırmaya karar verdim. Gel görki yatağı düşünürken odayı genişletme fikrimle beraber bu tarz birşey olurmu derken bakarsın bir sürü istediğim tarza yataklar düşünenler olmuş. Ama gel görki halen marangoz aşamasındayım.Resmi görünce aklıma konu yollamak bile gelmemiş dedim kendime göre tasarlamanın peşindeymişim ben. Ben şu işe sıkı bi el atayım en iyisimi

  8. yildiz32

    Embirciğm paylaşımın için sağol benim katoloğuma yeni bir ürün daha eklendi sayende.Ben bir marangoz kızı ve elimden geldiğince çırağı olarak bu tarz fikirleri değerlendiriyorum.müşterilerin istediği şekilde değişmler yaparak yeniden tasarlıyorum.Benim gördüğüm son zamanlarda yapılan bazı evlerde tavan yüksek tutuluyor bu ortamı ve bizi daha özgür kılıyor.

  9. embir

    yildiz32 diyor ki;Embirciğm paylaşımın için sağol benim katoloğuma yeni bir ürün daha eklendi sayende.Ben bir marangoz kızı ve elimden geldiğince çırağı olarak bu tarz fikirleri değerlendiriyorum.

    Desene tam yerini bulmuş, çok şanslısın yahu, ne güzel istediğini hemen yaptırabilirsin.

    Ben şu işe sıkı bi el atayım en iyisimi

    Kondorcum kim tutar seni, ben kızına yaptığın mutfağı hala hatırlıyorum. Bununda alasını yaparsın sen.

  10. nrhnmrl

    düşme konusunda herkese katılıyorum odan gayrısı süper bir tasarım ,düşmesi olası olan yerede trambolin koysak :) zıplasa dursa :)

  11. kondor

    embir kıss nerde bende bunu yapacak tesis bende şuna bir el atayım dediğimdeki eller marangozun boğazındaki eller:)

Bir Cevap Yazın

embir

Çocuk gelişimi – sayıları öğreniyorum

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan renkli kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Çocuklar için sürprizli Ramazan takvimi

| | 0 Yorum

Parmak izi panosu nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kartondan bebek evi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Geyikli süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Karton kutudan çocuklara mutfak

| | 3 Yorum

Karton kutunun arabaya dönüşümü

| | 0 Yorum

Çocuk faaliyetleri: renkli yapraklar

| | 0 Yorum

Kartondan minik yeni yıl ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan rüzgar gülü yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan çam ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Anasınıfları için elma duvar panosu

| | 0 Yorum