Doğal taşlardan şarkıcı kadın tablosu

-

Doğal taşlardan şarkıcı kadın tablosu, çok severek ve keyifle yaptığım bir çalışma oldu. Yapımında tamamen doğal deniz taşları ve akrilik boya kullanıldı. Taş boyama tablo yaparken seçtiğiniz temaya göre taş seçmek ciddi bir vakit gerektiriyor, özellikle insan figürleri yapılmak isteniyorsa… Ben de bu temayı çalışırken seçtiğim taşların yerine yakışmasına özen gösterdim. Mesela elindeki mikrofon olarak kullandığım minik taş bir sene öncesinde sahilde denk gelip, böyle bir şey yapmayı tasarlayarak sakladığım bir taştı.
Taş seçimini tamamlayıp taslağımızı oluşturduktan sonra sıra akrilik boya ile boyamaya geliyor. Taşlarımızı uygun renkteki su bazlı akrilik boyalar ile boyuyoruz. Göz, dudak gibi ince detaylı çizimler için ince uçlu fırçalar kullanıyorum. Zeminde kullandığım mdf ahşabın arkasına bir asma aparatı vidaladıktan sonra yine akrilik boya ile zemini boyadım. Boyama işlemi bitip kuruduktan sonra taşları soğuk silikon yardımıyla boyadığım mdf zemine yapıştırdım. Son olarak üzerine mat sprey vernik uyguladım. Yaklaşık bir gün kuruyup sağlamlaşması beklenen tablom sonunda duvara asılmaya hazır hale geldi.

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Taş boyama nasıl yapılır?

| | 2 Yorum