Cumartesi, Mart 25, 2017
Üflemeli futbol oyunu – kendin yap

Üflemeli futbol oyunu – kendin yap

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

Üflemeli futbol oyunu yaptık. Erkek çocuğu olunca futbol, araba ve bol koşturmacalı oyunlar olmadan olmuyor. Bu üflemi futbol ile de bolca nefes egzersizi yapıyoruz ama en çok da eğleniyoruz. Yapılışına gelince; bir yap boz kutusu (dikdörtgen şeklinde bir kutu), pipet, boyutlu boya (kalın uçlu kalem de olabilir), kale yapılabilecek boyutta kutu, renkli yapışkanlı kağıt, renkli a4 kağıdı ve ponpon bize gerekli malzemeler. Renkli a4 kağıdını kutunun zeminine tutkal ile yapıştırdım. Kaleleri bir oyuncak kutusu keserek elde ettim. Siyah yapışkanlı kağıt ile kapladım ve silikon ile başlara yapıştırdım. Boyutlu boya ile çizgileri yaparak oyunumuzu hazırladım. Ponponu karşı kaleye sokmaya çalışarak epeyce eğlendik. Ama baştan söyleyeyim biraz ıslak bir eğlence oluyor (: Daha fazla kendin yap oyuncak modeli için bloguma beklerim.

Paylaş
Sevtap Uçar
31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)
Satış için ulaşabilirsiniz: