Kardan adam tuzluk yapımı – çocuk etkinlikleri

-

Kardan adam tuzluk yapımı kolay ve zevkli bir çocuk etkinliği aslında. Bu da nedir kış bitti kardan adam da neyin nesidir demeyin. Görünce yayınlamadan duramadım. Üstelik kullanılan materyaller daha önce hiç aklıma gelmemişti. Eğer evinizde bu eski tip tuzluklar hala varsa, ya da kesin annenizin çeyizinde vardır, çocuğunuz için bir deneyin isterseniz.

Gerekli olanlar tuzluk, pinpon topu ya da strafor köpük yuvarlak, kürdan ucu, kalem ve bez parçaları. Yapımı da çok kolay. Strafor köpüklerin ya da pinpon tounun üzerine bir delikle kürdandan burun yapılıp, kalemle kaşı gözü çizilir. Sonra tuzlukların kapakları çıkarılıp, toplar tuzluğun ağız kısmına yerleştirilir. Kapaklar da şapka olarak kullanılmış. En on olarak da kumaş ile kardan adama atkı yapıyoruz. Elinizde minik ponponlar varsa onları da silikon tabancası ile cam üzerine yapıştırabilirsiniz. Aslında hayal gücünüz ve malzemelerin elverdiği her şekilde süsleme yapılabilir. Değişik çizgi film kahramanları ya da tiplemeler yapmak da mümkün. Kardan adam tuzlukların profilimden bloguma ulaşarak detay fotoğraflarını da görebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum