Eski Bornozdan Oğluma Puf Minder

-
oğlumun puf minderi
oğlumun puf minderi

Banyo dolabında duran eşimin atmaya kıyamadığım bornozuyla oğlumun odasına puf minder yaptım. Geçen bir gün 10 marifette gördüğüm puflar ben neden bu bornozdan puf yapmıyorum ki cümlesini söyletmişti bana. Hem bornozu toz bezi yapınca yaşayacağım vicdan azabından kurtuldum hem de oğlumun hoşlandığı hem süs hem işe yarar bir yenilik oldu odasında. İçine evde bir miktar bulunan elyaftan koydum ama baktım ki daha dünyaları alacak kimsenin giymeyeceğini düşündüğüm kıyafetleri doldurdum içine, elyaflar dışa yakın olacak şekilde tabi. Eski ve çok yıpranmış yırtık çorap, canı çımış penyeler pijamalar gibi şeylerden de atmadan ama hacminden yararlanarak kurtulmuş oldum. Alt kısmına fermuar diktim, minderi içine sıkıştırayım derken pufun kumaşı biraz yırtıldı :( eee, kaç senedir defalarca yıkanmış bir bornozdu tabi kumaşımız, yırtılması normaldi, fazla çekiştirmemem gerektiğini öğrendim. yırtığı gizlemek için de resimde gördüğünüz gibi pufun üstüne bir kaç parça koydum.Bu arada annemden kalan eski dikiş makinam gayet güzel çalıştığı için çok mutluyum. 10 marifetin verdiği ilhamlarla yeni güzellikler aramaya devam, bir sonraki çalışmam duvara asılan şirin toparlayıcılardan olacak sanırım.Minderin üstündeki parçaları henüz dikmedim, hangi şekilde diksem acaba diye kararsız kaldım. Bir bu alternatif var beğendiğim.

iki parça çarpı şeklinde
iki parça çarpı şeklinde

sade hali
sade hali

12 yorum gelmiş

  1. kagit kalem silgi

    Sevgili annenotlari; çok ilginç bir çalışma olmuş eline sağlık..Bahsettiğin bir sonraki çalışmana benzer bir çalışma geçenlerde ben de yaptım = )Ancak duvar için değil, koltukların kollarına asılacak birşey.. Ben de onu eklemeyi düşünüyordum.. = )

  2. annenotlari

    oğlum fonksiyonelliğini tam kavrayamasa da oldukça sevdi. evet asyayaren tam bir geridönüşüm çalışması oldu, ben de geri dönüşüm takıntımı biraz tatmin etmiş oldum.

  3. asyayaren

    bence üstündeki çarpıları aynı renkten değilde değişik polardan yada artan havludan yapsan yani başka renkten daha cicive daha canlı durur

  4. kondor

    bence de renklerdir ben sevdim pufunu, üstüne atlana bilecek gibi duruyor tamda oğlun için kudurmalık olmuş. Nacizane fikrimide söyleyeyim eski havlulardan sayılar yada harflar yap.Büyük ve her kareye bir tane şeklinde. Zar gibi kullanılarak bir oyuncak işlevide kazanabilir o vakit. Ay çok mu konuştum ya ama son bir de hani kavranması zor ya sen kalan parçalardan iki yana kulp yapabilirsin. İki yana kulp bir kaç sayı hareketlenmiş olur.

Bir Cevap Yazın

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum