Eskitme ahşap tepsi

-

eskitme-ahsap-tepsi-modelleri
İlk halinden son haline kadar bütün resimler sizinle :) Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar. Bu ahşap tepsiyi eskitme tekniği ile boyadım. Bu tekniği ilk defa kullandım. Mum eskitme yaptım. Eskitme rengi hangisi olsun isterseniz ilk katı o renge boyuyorsunuz. Genel olarak siyaha boyamak yakışıyor. Zımpara yaptıktan sonra evdeki beyaz mumları siyah boyaya sürterek uyguluyosunuz. Mum, üstteki boyanın tutunmasını engelliyor. Ne kadar eskitme yapacaksanız mumu o kadar çok uyguluyosunuz. Özellikle köşelere. Daha sonra objeyi olmasını istediğiniz renge boyuyorsunuz. İnce br zımparayla çizgiler halinde zımparalıyosunuz. Köşelere daha çok zımpara uygulanıyor. Kolaylık olması açısından kurşun kalemle çizgiler yapıp o çizgiler üzerinden zımpara yaparsanız daha iyi sonuç alıyosunuz. Deseni de uyguladıktan sonra vernikleme işlemiyle tepsimiz kullanıma hazır hale geliyor.

mum-eskitmeli-ahsap-tepsi

Merhaba. Ben Gülcan Kaya.30 yaşında evli ve bir kız çocuğu annesiyim.Bursa 112 acil sağlık hizmetleri servisinde sürücü acil tıp teknisyeni olarak çalışmaktayım. Yani hem sağlık personeli hem de ambulans sürücüsüyüm. Cam dekupaj işlerind bir süre önce hobi olarak başladım. Am beni bu kadar etkisine alıp bu kadar seveceğim aklıma bile gelmezdi :))

Bir Cevap Yazın