Etamin Audrey Hepburn

-
audrey hepburn breakfast at tiffany
audrey hepburn breakfast at tiffany

Şurda gördüğüm modeli payşmak istedim tablo yapılabilir dimi Kondor? yada linkteki gibi yastık yapılabilir..veya napayim Audrey Hepburn tablosu ben kendi resmimi işlerim demek isterseniz şuraya tıklayınresminizi yükleyip etamin grafiğine dönüşsün fotoğrafınız..

29 yorum gelmiş

  1. Avatar photo

    Çocuk odalarına kendi resimleriyle yastık ne kadar güzel olur. Veya herhangi bir resmi tablo yapmak, harika birşey bu. Çok Çok sevdim.

  2. Avatar photo

    gerçekten çok işe yarıyor bir de netten pm stitch creator pro v3 demosunu indirmiştim daha detaylı bir audrey hepburn tablosuna dönüştürdüm grinin değişik tonlarıyla o da şurda

  3. Avatar photo

    jemand,pm stitch creator pro v3 ile ilgili, o kadar çok link varki, 6-7 tane denedim ama,demo ya ulaşamadim.mümkünse tam adını verirmisin?

  4. Avatar photo

    http://www.stoik.com/stitch/ burdan girip download kısmı var üstte esinsel ordan mailini yazıyosun .. burası pm stitchin resmi sitesi diğerler googledakiler virüslü falan olabilir..

  5. Avatar photo

    Jemandcım ulaşmışsın hayaline:) İşlenmiş halini çok merak ediyorum.

    evet sibel abla tam sana bahsettiğim sıralarda craftersda dolaşırken buldum..netten bulduğum bi linkte peyote tuğla işi falan gibi tekniklere de dönüştürülebiliyor fotograflar.. kondorun yaptığı gibi küçük küçük motiflerle kolaj da yapılır önce photoshopla karakalem haline dönüştürülebilir resimler bunla da işlenir.. hoş şeyler çıkabilir aslında..embir gerçekten çok güzel bedava linkler hem de..

  6. Avatar photo

    uzun zamandır, boncuk bilezikler yapıyorum jemand.bazı desenleri elle düzenlemek, çok zamanımı alıyordu,verdiğin link sayesinde, büyük kolaylık olacak benim için.paylaşmaya gelince bitse de yayınlasam diye can atıyorum:)

  7. Avatar photo

    yazılarından takip ettim esinsel peyote tarzı tabloların çok hoş olmuş..kullandığın boncuklar küççük yuvarlak boncuk sanırım kum boncuk boyutu değiller. ne tür boncuk kullanıyorsun http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5374140&section_id=5219646 aslında burda ve şurdaki blogdaki Tülay hanımın yaptıklarını görünce fotograftan peyote bileklik yapabilirmiyim die bir düşündüm fakat etamin daha az uğraştırıcıydı boncuklara göre..sonuçta Audrey Hepburn yaparım die düşündüm etamin olarak.bakalım seninkileri de merakla bekliyorum gerçekten çok sabır isteyen bir iş boncuklarla yaptıkların eline sağlık

  8. Avatar photo

    minik tablolar, ilk öğrendiğim zamanki denemelerim.sonradan bilezik yapmaya başladım jemand.haklısın, kum boncuk boyutu değil kullandıklarım.daha büyük ve tam yuvarlak.bunları ipe dizili halde satıyorlar.Tülay Hanımın, fotoğraftan yapılan bilekliklerine baktım.çok hoş ve değişik bir fikir.kum boncukla yapılır tabii.ama dediğin gibi çok zahmetli olur,göz dayanmaz.bileklik yapacaksan etamin daha iyi bence de.Audrey Hepburn de çok yakışır:) daha sonra bende, belki tablo olarak denerim,çünkü benimkilerin boyutu ile çok büyür.şimdilik biraz daha bilezik yapayım jemandcım,sevgiler sana.

  9. Avatar photo

    etamin kankam gelmiş geç kaldımışım. jemand bu linkte istediğin resmi etamine dönüştürme işlemini yaptıktan sonra yazdırdın mı? yorumlara baktım ama göremedim hani çok iyi sonuç alınıyor demişsiniz ya orada takıldım. Çünkü: daha evelde marifette böyle bir site tanıtımı yapılmıştı bende ona güvenerek ne bulduysam beğendiğim resmini kaydetmiştim. Evet etamine uygulanabilecek sonuç ekran gayet iyi görünüyordu. Ama yazıcıdan çıkan sonuç berbattı o sebeple sordum.

  10. Avatar photo

    “çok iyi sonuç aldım” diye ben yazdım kondor.bir tane yazdırdım,kartuş siyah-beyaz olmasına rağmen anlaşılır çıktı.başka denemedim.

  11. Avatar photo

    yazıcııdan denemedim kondor dediğim gibi pm stitch creator pro v3 demosunu iyi sonuç verebilir 15 günde nekadar resim varsa çıktı olabilirsin benim demo sürem doldu o programı bulamadım paylaşım programlarında emulede falan..

  12. Avatar photo

    ya size onca sorduktan sonra dedim yahu kadın girde kendin alsana çıktıyı gör sonuçu bazen duruyo işte sistem. ama ben mi yalnış yere girdim anlamadım ki para istiyor.

  13. Avatar photo

    jemand bana yardım edermısın acıl ben beceremıyorum bı tablo yapmam gerek benım ıcın cok önemli vefat eden annemı ıslemek ıstıyorum :( ama yazdıgın programlarla donusturemedım

Bir cevap yazın

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum