Fiamma’nın Kanaviçe Çalışması…

-

kanaviçe modelleri
Fiamma Production iftiharla sunar efendim. Azıcık bunaldık, azıcık daraldık ama sonunda severek seyredeceğimiz bir çalışma çıkardık. Demek ki neymiş; güzel olan zahmetliymiş ve göz nuru dökmeden el emeği katmadan olmuyormuş. Öyküsü ve ayrıntılı resimleri blogumda…

kanaviçe tablo

kanaviçe

23 yorum gelmiş

  1. cherry blossom girl

    o kadar güzel olmuş ki! nasıl emek harcandı kim bilir. ne kadar zamanda bitti peki? seçmiş olduğunuz imaj da harika. öyle kıyafetlerin giyildiği, at arabalarının olduğu dönemlerde yaşamak ne çok isterdim!

  2. fiamma1

    Sevgili Cherry Blossom Girl, 24 aralıkta başladım 15 ocakta bitti lakin sadece gecelri yapabildim tabii yılbaşı hazırlığı falan elime almadığım gnlerde oldu:) Resmi ben seçmedim yaklaşık 20 yıllık olmalı halam hediye eti bana da:) dönem olaraksa benimde yaşamak istediğim bir dönem hele ki kışın böyle büyük meydanlarda faytona binmek falan, hoş olurdu yani.

    Adadenizim yok vallahi çatlatmak için yapmadım bloğumda hertürlü işi yayınlıyorum ama 10marifete gönderirken seçici oluyorum uzun zamandır görüntü kirliliği yaratmamak adına.

  3. alanay

    fiammacığım şahane olduğunu bloğunada yazmıştım.tekrar tebrik ediyorum.ellerin dert görmesin..

  4. fiamma1

    Anekzuracığım vallahi rekor mu kırdım bilemedim 1 ay sürmedi,6 gün aralıktan 14 günde Ocaktan toplam bu arada elime alamadığım günlerde oldu. Ama heğ merak etmişimdir böyle bir iş kaç günde biter diye bir fikri olan varsa yazsın. Şimdi 2. ye başlıyorum lakin ağırdan alacağım bu kere.
    Alanaycığım teşekkür ederim canım.

  5. DenizasToysJoys

    Tek kelime ile – muhteşem!
    Ne kadar büyük bir iş yaptınız. Benim için kanaviçe – en zor iştir. Çoook sıkılıyorum yaparken. Ama bakmaya doyamıyorum. Bu TABLOYA ve sabrınıza hayran kaldım! Ellerinize sağlık!

  6. GGuven

    Bu ne ya… Bu ne muhteşem çalışma. Fiamma ağzım hala açık.. öyle bakakaldım. Ellerine sağlık. 20 günde bittiyse, hem de akşamdan akşama yapabilmişsen tam bir rekor kırmışsın. Hayran kaldım.

  7. fiamma1

    Sevgili DenizAcığım,Cebimdeki Renklerciğim, GGüvenciğim, Güneşedoğrum teşekkür ederim. Benim de uzak durduğum işlerden biriydi aslında zamanında çok daha bunaltıcı işlerle uğraşmış biri olarak cesaretim yoktu böyle bir işe kalkışmaya bir nev’i bende sınamış oldun kendimi ki yapabiliyormuşum ve halen sabır denen o şey den kırıntılar kalmış bende:))

    Sevgili Ehlikeyfciğim, Golblenci, Shaneciğim ve Asterias teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.

  8. gliatasarim

    Bu nasıl olabilir ki?! O kadar iğneyi sen batır çıkar, anlamını dahi bilmediğim onca teknik kullan. Pes.
    Muhteşem kelimesinin sözlük karşılığı olabilecek nitelikte bir çalışma olmuş.
    Hayran oldum. Ellerinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum