Gazoz kapaklarından çerçeve

-

gazoz-kapaklarindan-cerceve-susleme

Malzememiz kolay aslında fikir bana degişik geldi, hani çerçeve değil de farklı pozisyonlarda da kullanabilmek içinde fikir olur diye düşündüm. Sitede dediği gibi tahta çerçeve, yeterli miktarda gazoz kapağı, gümüş sprey boya, yapıştırıcı lazım bu çerçeve süslemesini yapmak için. Kapaklar sitenin diğer bir bölümünde içine küçük yapışkan resimler yapıştırılarak ağaç süslemesinde kullanılmış.

6 yorum gelmiş

  1. kondor

    Aslında…galiba bu görüntü aynı rengin tonları kullanılarak yakalanmış.Siyah beyaz bir foto. uygulamalı..yada renkli filitre kullanılarak çekilen resimlerlede aynı renk tonları kullanılarak yakalanabilir.

  2. saatoniki

    ammada güzel duruyo yav…hemen yapmak isteği duydum..ama eskisi gibi haraketli diilim bu ara ..çocukken mahalle mahlle dolaşıp,bi dünya kilometre yapıp kavelrin önlerinden filan gazoz kapağı toplardık..o zamanlar bööle sanat sepet işleri düşünülemezdi bile..tek gayem gazoz kapaklarından bolca toplayıp “dikme” oynamaktı..toprağa diklemesine koyulan gazoz kapaklarının biraz ilerisine bi çizgi çekilir,mile ile o çizgiye atış yapılır,çizgiye enyakın gelen ilk atışı yapma hakkı kazanırdı…tabii son atacak kişi baş ne taraf onu söölerdi…ve oyun başlardı..isabetli atışla kapakları vuran parsayı toplardı…kaybettiğim zaman çok üzülürdüm..(ülen salak ne üzülüyon sokakta bi sürü var daha…)çocukluk işte ne diyim..tgt yapacakmış ta bana madalya diye takacakmış..ben çalışmamı sunmadan evvel hergün atıp tutan,”hani nerde bi çalışmanı görmedik ” diyen tgt, bizde senin bi çalışmanı görelim deyince “yorumcuyum ben ..hıncaluluç gib…vs” kıvırmaya başlamış….sen bunu yap ben sana madalya göndrercem…ama nerdeeeeeee….!?hamiş..:pamıkdoktor nerdesin …arkadaşımız iice ağırlaştı..

  3. TGT

    her kez bilsin kendiniderim saatonki kardes sende artık konu gonderme bizim kumasdan anca yorum cıkar yoookkk ben kendimi daha cok rezil edecem diye ısrarlıysan onu bilemem tabi birden sen den “yararlı bişey bekliyor bu halk”

Bir Cevap Yazın

Teraryumlu abajur

| | 0 Yorum

Bahar temalı abajur teraryum

| | 0 Yorum

Gazete kağıtlarından damacana kılıfı

| | 0 Yorum

Fanusta dağ evi – teraryum

| | 0 Yorum

Led aydınlatmalı taş ev teraryum

| | 0 Yorum

Dekoratif ayna çerçevesi – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Hem teraryum hem ajabur

| | 0 Yorum

Abajur teraryum

| | 2 Yorum

Cadı temalı shadow box

| | 0 Yorum

El yapımı SOS oyunu

| | 0 Yorum

Tahta paletlerden sedir – diy

| | 0 Yorum

Mutfak duvar süsü – diy fikirleri

| | 3 Yorum

Eski çerçeveden dikiş temalı pano yapımı

| | 0 Yorum

Kolay kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapakları ile sehpa süsleme

| | 0 Yorum