Görünmez raflar

-

Duvarınıza raf yapmak istiyorsunuz ama ne rafın rengine karar verebildiniz ne de uzunluğuna. Eğer sadece kitaplarınızı koymak istiyorsanız şöyle bir görünmez raf muhtemelen evinize değişik bir hava verecektir.

8 yorum gelmiş

  1. ocun

  2. adoxus

    pilli yeni bir kampanya başlatsın, zaten var olan yazılar yeniden yazılsın. aynı içerik defalarca kopyalansın. “arama” kutusu araMA!mayı anlatması üzerine form özelliğinden arındırılsın. editörler yazıları onaylamadan önce siteye şöööyle bir bakmamaya daha bi’ özen göstersin.

  3. shane

    @adoxus, gerekli açıklama yapıldı yukarıda. yazı aynı değil, linklerine bakarsanız göreceksiniz. aynı eşyadan bahsediyor ama önceki rafın satışı ile ilgili iken asıl bu sitede yer alması gereken hali olan yukarıdaki yazı, rafın nasıl yapılacağını anlatıyor.

  4. bckmz

    Biraz daha ince bir çalışmayla, aynı sistemi CD ve/veya DVD kutuları için de kullanabileceğimizi düşünüyorum.Hatta, abartıp; kazak ve gömlekler için de denesem mi?

  5. kudra

    aslında denenebilir, sistem çok basit L şeklinde bir şeye ihtiyacınız var ve tabi en altına tutması için bir şey. kitap yerine başka bir şey kullanılabilir, mesela bir cd kapağının içine yerleştirilebilir ama kazaklar için denemek gerek ;) hatta aslında eğer çok fazla koymayacaksanız tabaklar için değişik olabilir ama sanırım dekoratif amacın dışında çıkamaz.

  6. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

Bir cevap yazın

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum