Perşembe, Aralık 8, 2016

8 YORUMLAR

  2. pilli yeni bir kampanya başlatsın, zaten var olan yazılar yeniden yazılsın. aynı içerik defalarca kopyalansın. “arama” kutusu araMA!mayı anlatması üzerine form özelliğinden arındırılsın. editörler yazıları onaylamadan önce siteye şöööyle bir bakmamaya daha bi’ özen göstersin.

  3. @adoxus, gerekli açıklama yapıldı yukarıda. yazı aynı değil, linklerine bakarsanız göreceksiniz. aynı eşyadan bahsediyor ama önceki rafın satışı ile ilgili iken asıl bu sitede yer alması gereken hali olan yukarıdaki yazı, rafın nasıl yapılacağını anlatıyor.

  4. Biraz daha ince bir çalışmayla, aynı sistemi CD ve/veya DVD kutuları için de kullanabileceğimizi düşünüyorum.Hatta, abartıp; kazak ve gömlekler için de denesem mi?

  5. aslında denenebilir, sistem çok basit L şeklinde bir şeye ihtiyacınız var ve tabi en altına tutması için bir şey. kitap yerine başka bir şey kullanılabilir, mesela bir cd kapağının içine yerleştirilebilir ama kazaklar için denemek gerek ;) hatta aslında eğer çok fazla koymayacaksanız tabaklar için değişik olabilir ama sanırım dekoratif amacın dışında çıkamaz.