Hakkaten duvar saati :)

-
tuttum bu fikri
tuttum bu fikri

duvarımız boş ne asalım hangi tablo olsun diye düşünmek yerine yap bi saat…hem rakamları istediğiniz gibi kendiniz tasarlayabilirsiniz boyadan,boncukdan,düğmeden, fimodan herşeyden olabilir romen olabilir nokta olabilir artık o da sizin tercihiniz…aklıma benimde çerçeveler geldi içinde aile fotoları olan nasıl fikir :))) evde kullanılmayan cd leri de boyayınca renk renk bu iş için uygun olur sanırım…değişik saat tasarımları görmek isterseniz buraya bakabilirsiniz..size de fikir verebilir…

8 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    bir dolu fikir bir araya gelmiş, hepsi de güzel, fotograf fikrini sevdim en çok. Hatta fikirleri geliştirip biraz da abartırsak, gönlümüze göre bir dolu cd saat yapıp, bu saatin numara yerlerine koyabiliriz, küçük cd saatleri de farklı yerlerin saatlerine ayarladık mı super,istanbul, new york, paris, vs… Oteller ve büyük ofisler için güzel bir fikir değil mi? Çok mu abartılı?Ne yaparsak yapalım duvar mavi kalsın ya çook güzel görünüyor.

  2. cevcev

    sevgili cocuklacocuk inan o aklıma geldi ama onunla birlikte 13 tane tiktak sesi geldi aklıma…düşüncesi bile yüzümü ekşitti :))ama ben kızımın duvarına onun sevdiği karikatürlerden yapıcam, yapıcaz kısmet olursa

  3. saatoniki

    ömrümde ilk kez gerçekten bir duvarsaati gördüm:) bu vesile ile halit ayarcı ile hayri irdal’ı ve de onların yaratıcısı Tanpınar’ı anıyorum..yalnız bu saat in boyutu konusunda kararsızım..benim gözüme 1 m. çapında bir saat göründü ama yoktur o kadar saat içi di mi?..

  4. sesiber

    saatin içini de (akrep-yelkovan ikilisini) kendin yapabilirsin onikicim. Mekanizmaya sonradan monte eder ya da ettirirsin. Olmuşken büyük olsun bence de.

  5. sesiber

    Hafif malzeme kullanırsın. Saat içini de büyük alırsın. Ne bileyim işte sen dene de oluyorsa ben de yapıcam.

Bir Cevap Yazın