sürahi örtüsü

-
sürahi sürahi olalı böyle örtü görmedi !!

Büyükannem kombiye bile örtü örter… telefonu saymaksak tabi… o eskidendi şimdi sık sık çalıyor örtmeyelim…yok örtülecek…zır kaldır örtüyü konuş sonra koy tekrar düzelt off…Herşeye örtü örtenlerden değilim ama bunun görünümü çok şık duruyor ayrıca bardağada yapılırsa muhteşem ikili olurlar… örtünün tarifi içi buraya bakınız…

23 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    enerjiyi tedarikli kullanmak , israf etmemek ve doğru yönlendirmek gerek:)…topludelirmenin bireysel versiyonu olmuş..bööle insanlara sempatim var.. görünüm de ezogelin edasında olduğundan hayranlık uyandı bende..

  2. sefa97

    BEN BUNU HER YERE ÖRTERİM, KULLANIRIM…..!BAYILDIM BİTTİM…….!BEN HALA DANTEL BARDAK ALTI KULLANIYORUM, BÜYÜK BİR ZEVKLE, BEMBEYAZ, VOLANLI, KOLALI….KULLANDIĞIM İÇİN DELİMİYİM?UMRUMDA DEĞİL……..:)GÜNÜMÜZ YAŞANTISINDA, DAHA BU ÖRTÜLERE SIRA GELENE KADAAAAAAAAAAAAAAR… BENİ DELİRTECEK PEK ÇOK ŞEY VAR.KARIŞMAYIN ÖRTÜLERE..S12, AMMAN SEN ENERJİNİ TEDARİKLİ KULLAN, SONRA BİŞEY FİLAN OLUR……………

  3. Gamy

    Ah bir bilseniz bir anne var ben de süslü mü süslü….bu örtüden annemde var ve bir bilseniz yazın bu şekilde sürahinin kullanımının nasıl olabileceğini hayal bile edemezsiniz.ben:-Annem annem kaldırsak şu ötrüyü?annem:-yok kızım ört sen börtü böcek düşer…çık çık sen ört ..bak ne cici duruyo hem..kime zararı var …”topludelirmenin bireysel versiyonu olmuş”ben, babam ve kullanan herkes…”bööle insanlara sempatim var..”bize sempati duyanlara teşekkürler efenim ve anneme buradan saygılar :)

  4. saatoniki

    sefa – örtü aşkı dillere destanmış bunu anladık…ama bööle de büyük harflerle baarmayınız efendim..anladık, örtü ve sefa ayrı düşünelemez..bi de eda..gamy anneye babaya sana selam :) hehe..gülümsememek elimde diil..

  5. Gamy

    Fimodan banyo takımı yerine mutfak takımını yapayım, annem söz diyor sürahi örtün benden…Aman tanrım benimde bir tane olacak :))))

  6. sefa97

    bu örtü bitirdi beni:)gamy;fimo kraliçesi, fimo diyince tek geçiyorum seni…!şanslısın, annen yapacak örtüyü, kıskanmadım desem yalan olur..aman annen yaptığında sakın gösterme bana, hücceten gittiğim an olur:)

  7. Gamy

    Sefa97 çok mahçup oldum, çok teşekkür ediyorum. Mutlu oldum. Bunca çalışmaya böyle yorumlar duymak beni çok mutlu etti.Evet bu örtü beni de bitirdi. Sizlerde şanslısınız arkadaşlar.Müjdem var sizlere…Annemin selamı var öncelikle. gelincikler başta siz olmak üzere, iyiki bu konuyu açmışsınız ve paylaşmışsınız. Buraya yorum yazan tüm arkadaşlara, annem hepinize, bana yapacağı boncuklu sürahi örtüsünden, birer tanede sizlere yapacak…sefa97’cım sakın sen bir yere gitme emi ;)

  8. sesiber

    Ayyyy bayıldım buna. Benimki böyle canlı renk olsun. İçimden geldi ben de annene güzel bir şal yollayacağım.

  9. kelebek23

    öncelikle bu kadar samimi bi sıteyi bulmak harika.bu örtüyü görünce aklımda fikirler uçuştu.kırık beyaz bı kumasın etrafına da yapılırsa şahane bi sehba örtüsü çıkabilir .boncukların rengine bayıldım

  10. Gamy

    hehe annem geldi…dedi_bak bakalım kızım, boncuklu sürahiye birşeyler yazmışlar mı?ooo dedim annem annem, bir düzine boncuklu örtü yapmaya başla sen..sana şalda gelecek. Çok sevindi annem. ”Teknoloji ne güzel” dedi annem.Bilgisayardan şal gelecekmiş diyor :)Yaşlıda değil oysa.Anlattım, teşekkür ediyor şimdiden Sibel’ciim.gelincikler n’olur yapma! aman diyeyim, o üyelikti şu üyelikti derken, bir de bu çıkmasın.ben bir kere dedim, fimo kardeşliği yapsak diye, şimdi ağzımın payını alıyorum.aman arkadaşlar burası bize yeter, 11marifet olmak gerekmiyor (Sesiber’ciim :)

  11. sesiber

    (en seslisinden -Güzide Kasacı misali- gülen smiley)Anneciğine hürmetler Gamycim.Aklıma geldi hediyeleşme deyince: Yılbaşında çekiliş yapalım mı?

  12. Gamy

    hehe :)Annemde sağolsun diyor.tamammm yapalım, ben varım..şey annem diyor, ben de olabilir miyim diye?laf aramızda inanın sadece bu sürahi örtüsü panosundaki yorumlarla ilgileniyor.sardı onuda sardı…

  13. sefa97

    Gamy, öncelikle anneciğinin o marifetli ellerini tüm içtenliğimle öpüyorum, sağolsun. düşünmesi bile yeter(sürahi örtüsü). anneler işte böyle…benim annemde, bir şey beğenmeye görelim; alacağı birşeyse alır, yapabileceği birşey ise hemen yapar. canlarım benim Allah başımızdan eksik etmesin.

  14. Gamy

    Amin valla amin, eksik olmasınlar başımızdan.Annem hepiiicciiinize selam söyledi, sağolsunlar varolsunlar dedi. Kaç örtü yapıcam diye say diyor :)saat12 cim seni anmamak mümkün mü?Ben de pek çınlattım, ondandır.

Bir Cevap Yazın