Salı, Aralık 6, 2016
Keçeden nazarlık ve kalpli duvar süsleri

2

kece-nazarlik-duvar-susu
Tatildeydik iki haftadır. Bitti ve döndük güzel evimize, işimize, gücümüze. Tatil güzel ama yorucu biraz sanki. Rutin daha mı güzel ne? ;) Vaktinde yatan çocuklar, vaktinde yenen yemekler vs. Hep rutin de sıkıcı elbet ama, ara ara kısa tatiller en güzeli. Çocukların denize, köye, bahçeye, incir ve bögürtlene, en çok da dondurmaya ve mısıra doydukları bir tatil oldu bizimki bu sefer :) Saydıklarımın dışında kalan ender zamanlarda küçük işler yaptım bu tatilde de :) Yine yaptığım işlerden artan minik keçelerle ve boncuklarla nazarlıklar hazırladım. Nazarlıkların ikisini ve bir de hazırladığım kalpli duvar süsünü göstereyim size. Devamı var elbette, onları da paylaşırım en kısa zamanda inşallah…

En büyük boy çengelli iğneye (7 cm civarında) bobin halinde satılan çuval iplerini doladım güzelce. Araya bir büyük nazar boncuğu, alt kısmına da misinaya dizdiğim keçeler ve boncuklar, aralara minik çıngıraklar, hepsi bu :)

kece-kalpli-duvar-susu
Diğer nazarlığı da üçgen kestiğim iki parçayı birbirine battaniye dikişiyle dikerek hazırladım. Dikmeden önce ön kısmını boncuklarla süsledim. En son da yine alt kısmına boncuklar, keçeler… Hayal gücünüz size ne söylerse o aslında, gönlünüzden nasıl geçerse ;)

Kalpli duvar süsünü de iki boy kestiğim kalplerin kenarlarını battaniye dikişi yaparak, iç kısımdakileri incilerle süsleyerek, minik yapma çiçekler ekleyerek, aralara da yeni aldığım -üstelik İstanbul’dakinin  üçte bir fiyatına, küçük yerlerde yaşamalı- boncukları dizdim, en üst kısmındaki sap kısmına da yine şeffaf boncuklar, duvar süsümüz hazır ;)

Kalın sağlıcakla…

Blogum

2 YORUMLAR

  1. okulların açılmasını beklemiyorum desem yalan olur :) harika işler çıkmış gene ortaya. bir insanın eli boş duramayınca sonuç bu oluyor tabii ki.

  2. Haklıyım dı mi sevgili shane ;) Anneler birleşelim de, şu Milli Eğitim’e yaz tatillerini sene içine bölüştürsünler diye, bu kadar uzun tatil mi olur, anneler çalışıyor, n’olacak bu çocuklar” diye mektuplar yazalım :)))
    Boş duramıyorum gerçekten de, durduğum nadir anlarda da içimden içimden tasarımlar yapıyorum habire :)
    Çok teşekkürler, çok zarifsiniz yine :)