Kumaştan saklama ünitesi

-
efeceese
efeceese

Bu kumaştan eşya toplama ünitesini çok sevdiğim bir arkadaşım yaptı bana. maşallah el hüneri bir harikadır. birçok şeyi yapmaya da beni hep o yönlendirmiş ve özendirmiştir hayatımdaki anlamı büyük yani, bunu bana yapan arkadaşımın. nasıl yaptığını kendim anlatabildiğim kadarıyla anlatacağım size: Kumaştan kesilen bir parçayı kenarları ovarlak yapılacak. başka kumaşlardan kestiğiniz parçaları resimde gördüğünüz gibi keserek eklemeler yapabilirsiniz. belki daha da geliştirebilirsiniz biraz da hayal gücünüze ve el becerinize bağlı. daha önce banyoda kullanıyordum ama daha sonra fark ettim ki mutfakta kombimin durduğu yerdeki borular çok çirkin duruyordu. hem o çirkinliği kapatmış oldum hem de bir türlü yer bulamadığım merdaneme yer bulmuş oldum. nasıl başarılı bir çalışma değil mi?

efeceese
efeceese
efeceese
efeceese

9 yorum gelmiş

  1. çok güzel bir fikir.biz dolap yaptırdık boruları kapatacağız diye.hanımlar işin kolayını bulmuşlar.güzelde derler doplar tebrik ettim arkadaşı

  2. kondor

    AY O BORULAR YOK MU? İNSANIN GÖZÜNE NASILDA BATIYOR. KAPATMIŞSINIZ AMA KULLANMA ALANI AÇARAK BU DA GÜZEL..BENDE DE BÖYLE BİR KUMAŞ DOLABI VARDI. BİR DÖNEM TAKILARI, TOKALARI TOPARLAMAK AMAÇLI KULLANDIM SIKILINCA KALDIRDIYDIM AKLIMA GETİRDİNİZ BİR ÇIKARAYIM

  3. efeceese

    kondor sen böyle bir şeye el atmamış olsan şaşardım zaten .ne kadar marifetlisiniz ya.sizin sıkı bir takipçinizim haberiniz olsun.yaptıklarımla ilgilendiğiniz içinde teşekkür ederim.

  4. kondor

    YOK VALLAHİ BAHSETTİĞİM ANNEMİN MARİFETİ. AMA HAKLISINIZ BÖYLE BİR ÇALIŞMAM OLMUŞTU ÇOK UZUN SÜRE ÖNCE, BENDE SİZİN GİBİ BANYODA KULLANMIŞTIM. SIRF BANTLAR VARDI ÇIRTLI. HAVLULARIMI RULO YAPIP ÇIRTLARLA TUTUTURUYORDUM. NE YAZIK Kİ KENDİSİ KULLANIM ÖMRÜNÜ TÜKETTİ. ESTAFURULLAH NE GÜZEL ŞEYLER YAZMIŞSINIZ HAKKIMDA AY YANAKLARIM KIZARDI.

  5. efeceese

    ay sizin annenizde marifetli demek .desenize anneden geliyor marifet.kızarmasın yanaklarınız doğru söylüyorum valla.helal olsun yazdıklarım size

  6. evde bayağı kumaş vardı bnede deneyeyim bari hoş bir aksesuar olmuş..pılıpırtı ortadan da iyi kalkar:)

  7. sefa97

    FİKİR OLRAK ÇOK TUTTUM…GÖRÜNTÜ DAHA Bİ GÜZELLEŞTİRİLEBİLİR… AMA BEN BU TİP ŞEYLERDEN ÇOK ÇABUK BIKIYORUM. ÖZELLİKLE KİRLENİP DE, YIKANDI MI ÜTÜ İŞİ OLAYA GİRİYOR…AMAAAAAAAAAN Bİ DE BU EKSİKTİ DİYİP, HEVESLİ KULLANICILARA İKRAM EDİLİYORUM…DOLAP İŞİ DAHA KOLAY…İYİ FİKİRDİ EFECİM! TUTTUM VALLA!

Bir Cevap Yazın