KUZUCUK NE KADAR DA ŞİRİN

-

ay ne tatlı kuzu değil mi? kız odaları için de harika. bu sevimli kuzular yastıklarda nasıl da meler :) kızı olanlar durmasın vala. sadece yastıkta değil hırka ve kazakların üzerine de motiflenebilir bu kuzular.

79 yorum gelmiş

  1. efeceese

    oh be..rn4343 sende olmasan.yetim kalmıştı kuzucuğum:)çok zor değil aslında sadece biraz meşakatli.küçük küçük ponponlar yapmak zorundasın sadece geriside tığ ve örgü zaten .seviyorsan örgü işlerini denemeye değer.kız çocuğum olsa ona yapardım valla :)

  2. ganeja

    Çocukların odasına bolca yapmak lazım uyuyamadıklarında çitten atlatıp saysınlar diye :) belki yardımı olur

  3. ganeja

    kuzu kuzu meelerimben yarimi isterimyarim bana gelmezseben onsuz neylerimgibi 4lüklerlede kuzucuğunuzu yetim bırakmayız efendim.

  4. ganeja

    bu kuzu derya baykalın kuzusugel vatandaş geeel bayram geçti ama olsun bir sonrakine kadar beslersin

  5. efeceese

    evet derya kuzusu .valla kızım yok diye yapmıyordum ama.annem yiğenin ne güne duruyor demezmi.e sıvadık kolları tabi.kolay ama ponpon yapmak çok uğraştırıyor açıkcası..

  6. rn4343

    bendende bir dörtlük gelsin ozaman kuzucuğumuzaKUZU KUZU MEEEEEEEEEEEEEBİN TEPEMEBEN GİDİYORUMHACI DEDEMEEE:))))))))

  7. efeceese

    3 parmağımı birleştirip sarıyorum.aradaki bir parmağı çıkartıp ortadan bağlayıp kenarlarını kırpıyorum.daha kolay bi yöntemi varmı

  8. ganeja

    evet en kolayı parmağa sarmak tabi.bide karton kalıp kullanarak çok düzgün ponponlar yapılıyor.Ama sesiberin de dediği gibi en kolayı hazır almak.

  9. ganeja

    yakında rana ile bana:kuzu kuzu niye meelersinsende mi bir tane istersinçok istiyorsan eğerderya’ya gidersin:)) diyecekler

  10. efeceese

    gidin valla deryada yok yok.ay benimde bir dörtlük yazasım geldi .marifet sitesi değil şair sitesine dönecek :)uyku tutmaz sayarsınetimden sütümden faydalanırsınbide şeklimi yaparsefana bakarsın .ben melemeyim dekim melesin :)

  11. sesiber

    o zaman dolayacaksın parmağa,sıkacaksın ortasından,keseceksin yusyuvarlak,al işte pon pon.benimki modern şiir oldu, uyak, vezin hak getire… :))

  12. efeceese

    alışılacak gibi değil valla ya .alışkanlık yapmasın sonra ?sıkıntı geldi valla .bu işi derya ablaya bıraksak iyi olacak

  13. rn4343

    ATV deki KADIN OLMAK programında görmüştüm ponpon yapma makinesi vardı ve çok pıratik yapıyorlardı bulabilirseniz ondan alın derim ben

  14. efeceese

    rn 4343 ne yapcaz ponpon makinesini ..kocaların eli ne güne duruyor.:)devamını ona yaptırdım ..kadınlarında bu icatlarının sonu gelmeyecek sanırım :)

  15. efeceese

    tehditele yaptırdım bende valla..yoksa öyle rahatlarını bozacakları yok. bu arada kadınlar işini bilir rn4343..kullan cazibeni :)))

  16. rn4343

    haklısın efeceesecim cazibe girdimi işin içine akan sular durur :)) ganejacım cazibeyi makina için kullansak bir daha cazibemizi kullanıp o makinayla ponpon makinasıyla ponpon yaptırmak gerekecek :))

  17. efeceese

    bi ponpon makinesi için.cazibe yetmez daha çok şey lazım gerek ..ister.:)))ne yapacam ponpon makinesini yav.kuzu bahçesimi kuracam :)))sen beni dinle rn4343 her işe bi cazibe hazırla :)))))

  18. sesiber

    Alemsiniz ya. :)) Şu cazibe nelere kadir değil mi? Bence herzaman heryerde kullanılmalı, (eşlere karşı yani, yanlış anlaşılmasın.) Pon pon makinasını cazibeyle aldırtıp, cazibeli bir şekilde oturup pon pon yapmak da güzeldir, akşamları laptopu kapmak için de cazibenizi kullanabilirsiniz. :))Kadın olmak ne güzel :))) Kötüyüz biz kötüyüz kötüyüz…..

  19. efeceese

    ay bayılıyorum böyle kötülüklere ben.sesiber pc konusundada çok efor sağladığım bir gerçek şimdi inkar edemem.ay kadın olmak çok güzelde çok meşaketli yavvv:))

  20. efeceese

    edacım yapmaya kalkıştım ama çok zor 16 tane küçük ponpon ..onu yapayım diye başladım atkıya yar oldu ponponlar :)

  21. bu kuzucuğu farketmemişim ne kadarda şirinler.battaniye üzerinede güzel durur bunlar .tabi battaniye olunca ponpon makinesine ihtiyaç olur.

  22. rn4343

    efeceesecim teşekkürler sorarım tabi :)) senzcim biz ponpon makinesinede çözüm bulduk cazibe olayı hani :))

  23. efeceese

    her zaman bekleriz efem rn43:))senz battaniye konusunda haklısın valla hiç düşünmemiştim çok hoş olur..özellikle çocuk battaniyesinde .Battaniye küçük olur ya yapımı daha kolay olur gibi :)))

  24. ganeja

    Atkıda iyi durmuştur eminim.Ponponların dili olsa neler anlatacaklar kimbilir: ”ee benim yapımımda hanım çok zorlandı da öyle denedi olmadı böyle denedi olmadı baktıki yapmakla bitmiyor hanımım cazibesini devreye soktu kalanları eşi yaptı ama gelinde bana sorun beni ne hallerde yaptı bi bilseniz..Ne yapacaksa bu kadar ponponu!!!”

  25. rn4343

    ayyyyy ganeja sen erkekmiydin iyiki pot kırmamışım ganeja hanım falan diye :))) neyse arkadaşlar cazibe olayı işe yarıyormuş demekki hemen faaliyete geçebiliriz :)))

  26. rn4343

    Ponponların dili olsa neler anlatacaklar kimbilir: ”ee benim yapımımda hanım çok zorlandı da öyle denedi olmadı böyle denedi olmadı baktıki yapmakla bitmiyor hanımım cazibesini devreye soktu kalanları eşi yaptı ama gelinde bana sorun beni ne hallerde yaptı bi bilseniz..Ne yapacaksa bu kadar ponponu!!!” ben bu yazınıza göre yazmıştım ama özürdilerim afedersiniz

  27. ganeja

    Bazen erkek gibi düşündüğümü söylerler ama iyi anlamda mı yoksa kötü anlamdamı derler hiç çözememişimdir.Ben ponponu erkek olarak düşündüm belki de.Ay sonunda resmimi koyucam galiba saat yerine.

  28. ganeja

    Neyse canım takmayın.En azından neden bayandan ziyade erkek arkadaşlarımın çok olduğunu daha iyi anlamış oluyorum.Ü-Hüüüüüü… hıck hıck…

  29. efeceese

    aaa öle deme valla.benimde bayandan ziyede erkek arkadaşım çok genelde ,onlarla daha iyi anlaşırım ..fazla araştırıcı olmuyorlar belki ondan.ağlama kıss öle lüzumsuz şeylere

  30. efeceese

    valla yeterince eziyet olmuş kadın ne diyeceğini bilememiş alttan üstten yazık :)).seni de erkek sanması çok hoş güldüm burada ya :)))))

  31. efeceese

    aaa bide bişi soracağım ganeja sen eskilerdensin sanırım ben yeniyim ya :)) burada erkek olarak tanıdığın varmı bilelimde ona göre laf atalım.rana gibi olmiyim sonra :)))

  32. rn4343

    eziyet etsende etmesende ben çok kötü oldum gerçekten özür dilerim kıyamam kelimenizde çok hoşuma gitti bence bu kelimeyi anca sizin gibi zarif bayanlar sarfeder

  33. ganeja

    Mersiii.Efece valla erkeklerde var gibime geliyor.Yazılardan şüphelendiklerim var.Sonuçta burası sanal aleem.Herşey olabilir ama ben hala BAYANIIIM. :))

  34. rn4343

    bende canım zarif bayanlar lafımdan yola çıkarak söylediysen :) aynı resimde gördüğün gibi gerçi aynı demek biraz acayip olacak o resimdeki halime 5 kilo fazlalık koy offf yaaa hakikaten bu aralar çok kilo aldım yaaaa sinir oluyorum kendime :(((

  35. sesiber

    valla billa ben de bayanım, kimlik numaramı vereyim istersen, benimle eskisi gibi konuş ganejacım, kasma kendini.

  36. ganeja

    Yok kasmam sesibercim.Rana 1,5 yıllık evlilikte yine iyi sadece 5 kilo almışsın ben 10 kilo almıştım hamilelikte de 30 kilo almıştım 92 kilo ile doğuma girmiştim. -yalan ve abartı asla içermez-

  37. rn4343

    hamilelikte çok almışsın yaa benim sonumda öyle gözüküyor şimdiden bu kadar kilo aldım birde hamileyken kaç kilo alırım kimbilir :((((((((((

  38. ganeja

    şimdi 68 im ama 64 e kadar inebilmiştim.Hamilelikte artrit oldum yürüyemedim bide bi oturuşta yarım kilo baklavayı indirirsen mideye sonu 92 olur tabi.

  39. rn4343

    bende 67 yim yaaa bende ömrümde görmemiştim 67 yi eee annem hep derdi elin oğlu değiştirir adamı diye :))) ama sıkı bir rejime gireceğim ben kendimden iğreniyorum ya allahtan boy varda kurtarıyoruz oda olmasa yuvarlanacağım :))

  40. ganeja

    Kendinle barışık ol arkadaşım Eğer olmazsan daha da kötüye gidiyor.Rejimlerin sonunda yine geri alınıyor o kilolar bende 55 le 60 arasındaydım ama geriye bakıp ah ah nerde o vücut dersen yandın.dikkatli yemek ye yeterli.Bakımlı ve güzel kokan kadın her zaman güzeldir.Kilolarınıza takılmayın.Gününüze bakın.sağlıklıysan gerisi boş.Kilon gayet iyi takma.

  41. rn4343

    sğl canım ya valla moral verdin bana aslında birtek ben farkediyorum kilolarımı benden başka herkes iyisin diyor teşekkür ederim moral verdiğin için

  42. sesiber

    Bakımlı ve güzel kokan kadın kısmını atlamışım, sürmenaj oldum laf yetiştirirken. O doğru işte. Bu buram buram parfüm kokusu demek değil, misss kokusu, miss, temizz

  43. ganeja

    Çıtır kız bak ekmek arası falan deme bu saatte.Olmuyor amaaa.Biz dikkatli yemekten bahsediyoruz sen ne diyorsun.Bak ranacım işte bu sesibercimiz gibi hemcinslerimiz tarafından böyle çıtırlığa özendiriliyoruz oyunlara gelmeyesin.Erkekler balık etlilerden hoşlanırlar.Hem erkekler çokmu zayıflar göbek desen onlarda bıyık desen onlarda paspallık desen onlarda kötü koku desen onlarda (kocalar meclisten dışarı sokaktaki adamlardan bahsediyorum) herşey onlarda velhasıl biz tutturmuşuz hemcinslerimiz bizi kıskansın diye bir zayıflıktır,kokoşluktur almışız başımızı gidiyoruz. Oyunlara GELMEEE. :)))

  44. ganeja

    Sesiiii bu arada sen yanımızda çıtır kaldında iyi hoşda bak belki sen de bizim yanımızda pigme kalmayasın heeee ona göreee

  45. sesiber

    Yok ya o kadar da değil, nerdeee çıtırlık? Ben 3-4 kilo versem ne ala. 57 kiloyum. Her yıl birer birer artıyorum, bakalım nolucak.

  46. rn4343

    tabi canım temizlik bakım güzel koku her zaman.haklısın ganejacım o saydıklarının arasında eşimde sadece göbek var oda evlendikten sonra 10 kilo aldı ve acayip göbeklendi ne yapayım akşam kocişim gelecek diye güzel güzel yemekler yapıyorum oda yerken memnunda sonradan bir daha böyle güzel yemekler yapma iyice kilo aldım diyor :) biz en iyisi bundan sonra otcul takılalım olmayacak böyle kocişimde kilo almasın değilmi ama yanımda kazulet gibi bir adam istemem (şiişşşştt aman duymasın) sesibere söylediğin belki sen de bizim yanımızda pigme kalmayasın heeee ona göreee laf çok hoşuma gitti :))))) gülmekten öldüm :)

  47. efeceese

    oo ben hamileyken 32 kilo aldım 49 la hamile kaldım 82 kilo ile doğuma girdim :)) ama azimle s… t… d.. misali 29 kilo verdim şimdi 52 kiloyum.2, kez anne olmak istiyorum ama yine o kadar kilo alırsam die çok korkuyorum ..acayip yiyorum çünki.tokum lafı hiç çıkmıyor ağzımdan her daim açımm :))))

  48. sevimli olmuş bu kuzucuklar . benimde kızım var ona hırka örüyordum.hırkanın üzerine işlenebilir.teşekkürler bu güzel fikre bende düşünüyordum acaba hırkaya ne yapsam diye :)))

Bir Cevap Yazın