Salı, Aralık 6, 2016
lamba göbeğinden decoratif ayna

lamba göbeğinden decoratif ayna

17

merhabalar…bana güleceksiniz ama şu tavana yapıştırılan lamba göbeklerinin alçı olduğunu sanıyordum hep.taaa ki bir kırdavatçıya işim düşüp onların alçı kalıp değil de strafor olduğunu öğrenene kadar.çok şaşırdım ve hemen satın aldım, neyapacağımı bilmeden.ve sonuç olarak dekoratif hoş bir duvar süsü -ayna- çıktı ortaya.sizce de hoş olmamış mı? bir de altın sarısı var bakın!

bunada sadece su bazlı vernik kullandım.içine de biraz altın sarısı sim tozu karıştırdım.ama sakın o kadar uğraştıktan sonra sprey vernik sıkmayın benim gibi. bütün emeğiniz eriyip gider :(

17 YORUMLAR

  1. çok beğendim, ellerine sağlık…valla güzel fikir, alıp da yapmak lazım. onların köşeler için olanları da var, daha büyük aynalar da yapılabilir aslında, ama bally de eritiyor, aklınızda bulunsun…ben seninkilerden yapıcam, bir bana, bir de evlenecek olan kardeşceğizime….

  2. tek lelimeyle harika olmuşlar,çok beğendim hem de çok,ama ben altın sarılı olanı daha çok beğendim,kabartmaları daha çok belli olmuş süpperrr,ellerine sağlık.

  3. Haklısın, eskiden alçıydı onlar, şimdi strafordan yapılyor. Ne güzel düşünmüşsün ve ne güzel uygulamışsın. Boya da gerçekten çok dikkatli olmak gerekiyor, çünkü yanlış bir seçimde strafor eriyiveriyor. Önce başka bir parçada denemek gerekiyor.

  4. Gerçektem ne kadar hoş olmuşlar. böyle.Benimde kafamda aslında böyle 6 veya 9 adetten yapılabilecek bir yatak başlığı var. Kızımın odası için düşündüm. Ama ayna koymak aklıma gelmemişti doğrusu.Belki bir gün kısmet olur ben de yaparım.Ellerine sağlık.