Şişe Dibi Çıkartma Operasyonu

-

Lambadan yapılan aydınlatmaları artık hepimiz biliyoruz, bunun özelliği ise linke tıkladıktan sonra fotoğrafın altında bir video bulunması. Şişenin dibinin nasıl çıkartıldığı anlatılıyor. Gerçi ben pek anlamadım ama, siz anlarsanız bana da anlatırsınız.

29 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Embir’ciğim, fikre bayıldık. Oğlum denemeye karar verdi. Umarım vazgeçmez de burada yayınlarım. Çok teşekkürler sana.Şişenin altını nasıl çıkardığına gelince aslında çok zor değil. Elmas cam kesiciler vardır ya. Onunla, kesmek istediğin yeri , önce iyice çiziyorsun. Sonra herhangi bir kırılma, dağılma olmasın diye kalın koli bandıyla üstten sarmışlar… Sonra da lavabonun köşesine vurarak kırmışlar. Bütün hüner kırma sırasında dağlımamasını sağlamak. Kesilen kısmı zımparaladıktan sonra kullanabilirsin.Yalnız şişenin ağzına uygun , dar, duy kısmı ince ampuller kullanmak gerekiyor sanırım.Eminim sen de çok güzel yaparsın bunlardan.

  2. banuca

    ufudik güzel açıklamış.Benim yöntemim değişik, son zamanlarda hiç denemedim ama lisedeyken büyük şişelerden abajurlar yapmıştık bütün mahalle odalarımıza. Şişenin alt kısmına paket ipini 7-8 sıra sarardık, hemen altında şişenin altının tamamen girebileceği soğuk su dolu bir leğen bulunurdu, ipi yakardık, iyice yanınca biranda leğendeki suya batırırdık, ipi sardığımız yerden şişe ayrılırdı.Deneyen olursa, ipi belki daha fazla sıra sarmak gerekebilir, denemek lazım.

  3. dolunay82

    eşim soda şişesinin ağız kısmına eli ile vurunca basınç ile dibi düşüyordu.ama bunlar büyük şişeler olurmu bilmem.

  4. embir

    Ufudikçim teşekkürler canım, ben elmasla kesme kısmını anlamamışım bantlayıp vurunca nasıl dibi düşüyor demiştim.Banucu ve dolunay sizin yöntemlerde ilginçmiş.

  5. embir

    bakasana aramızda bunu bilenler varmış gülseyhancım, bende yeni bişi buldum sandım, bakalım arkadaşlar yapsın bende ayyyy ne güzel olmuş diye ağzım açık bakayım:)

  6. kriizantem

    Kesinlikle bayıldım, hatta en kısa zamanda yapmam lazım, önce biraz şişe bulmalıyım. Yamalıya katıldığımı belirtmekten onur duyarım:)

  7. embir

    olsun ben deneseydim keşkeBu arada paylaşmış olsaydım benim evde 1000 küsür adet çalışma olurdu :))

  8. vhkm

    arkadaşlar sonuç neeeee??? herkes şişe dibini çıkarttıktan sonra kayboldumu…???olumlu yada olumsuz durum bildirimi yapalım lütfen

  9. Figen abla

    yaa ben çok tırsıyom..elimi kolumu kesersem,bu dağ başında kan kaybından mok yoluna ölür giderim..kızlar bişey olmaz di mi?deneyeyim mi bu yazdıklarınızı?

  10. Figen abla

    embircim o zaman tetikte ol…bi tarafımı kesrsem buraya bi ambulans yollayın…ambulans da buraları bulamaz bile üleeeeyyyynnnnn :)))))))))

  11. embir

    hemen ilk yardım uygulaması verelim. Kanayan bölgeyi yukarı kaldırıp bastırmak gerekiyor. Yani allah korusunda buradan ilk yardım bilgisi alabilirsiniz.

  12. vhkm

    valla ben denedim hatta youtube tan bircok video da buldum bunla ilgili ama maalesef tüm denemlerime ragmen basraılı olamadım sanki camera hilesi var gb :))) ne yaptıysam olmadı oysa videolarda ne kadarda basit görünüyor :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
embir

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum