Perşembe, Aralık 8, 2016
Makyaj çantası yapalım mı?

19 YORUMLAR

  1. bir şey sormak istiyorum sorumu gören olur umarım da ben esinsel e yorum yazamıyorum başka yere yazarken yazabiliyorum esinsel in iki yazısına da yazacağım zaman üye ol diyor neden acaba?

  2. Ben esinsele yazabildim, belki arada düşüyorsundur bu da ona denk geliyordur :)) Sevgili s12 bu soruna tercüman olabilir ama ben olamadım :(

  3. teşekkürler embir belki de ama hep deniyorum ona yorum yazarken düşüyorum doğru ama neden acaba diğer hiç bir yazıda olmuyor:))

  4. huuu saat12, uyuyor musun?

    uyumak değil de hafiften kestirmek diyelim şuna :) defalarca yazdım yazdım , çizdim, höykürdüm ancak yine belirteyim; bu pilli’de editör olmak pek zor..dışardan bakınca karizma 10 nümero ama gel gör ki maaş pek cılız, ay sonunu zor getiriyom..çöl sıcakları yurdu basmış ancak bir klima bile yok ortamda..hasılı bu şartlar insanı yoruyor. yorulunca da hafiften kestirmek istiyor şu cism-i can..evet durum budur..sayın chakir üyeinsanı, esinsel üyeinsanına öööle her önüne gelen yorumda bulunmasın diye öyle bir önlem aldıktı.ama baktık olmayacak durumu değiştirdik..evet değiştirdik..çok güzel değiştirdik.

  5. saatoniki günaydın düzeltmeniz için teşekkürler bir de ben başlığı yanlış yazmışım düzelttim kuyruğa girdi de bak dalga geçiyorlar bir an önce düzelse ikimiz için de iyi olur:)

  6. ayrıca halen esinsel e öyle olur olmaz yorum yazamıyormuşum baktım da şimdi.ay uyku tutmayacak esinsel e yorum yazamazsam:D

  7. sakin olunuz efenim. olur inşallah..daha pek gençsiniz..ayrıca önce inanmak lazım..önce güzeeelce yorumu döşenin ardından yaradana sığınıp gönder deyin..gerisi tevekkül…

  8. Hepsini denedim efendim sabır sabır nereye kadar. Gerçi benim esinsel e yazmak istediğim yorumu siz yazmışsınız içinize mi doğdu bilmem :)

  9. ben sorunu buldum. Az önce bende aynı sorunu yaşadım ve linke bakınca 10marifet.org./ yazıyor orgtan sonra nokta konulduğu için bizde düşüyoruz.

  10. hayır yani yazıyı tutmak istiyorum onu bile yapamıyorum madem öyle benim yerime birisi tutsun:)Ayrıca embirciğim ben de baktım bende öyle de yazmıyor link

  11. sesiber, esinsel dekoratif adlı yazıyı yazan arkadaşımız hani masa örtüsünden kestiği çiçeklerle vazo süslemiş.