Mutfak Masamı Boyadım :))

-
Bu da yakından görünüşü
Bu da yakından görünüşü

Nasıl beğenip de aldığıma akıl sır erdiremediğim ama sağlamlığını da kabul edip atmaya gönlümün elvermediği verzalit mutfak masamı gecenin onbirinde boyamaya kalktım. İlhamın ne zaman geleceği belli olmaz tabii. Kolay boyamak için birgün lazım olur diye aldığım ruloyu kullandım. Rulo fırça sürpriz olarak kabartmalı bir doku ortaya çıkardı, daha da güzel oldu. Yalnız konu mutfak masası olunca 10 kat kadar vernikledim. Balkonda kuruma esnasında yapışan sineklerle ve kelebeklerle mücadele ederek. Şimdi sıra ayaklarını boyamaya geldi ama rengine bir türlü karar veremedim, o yüzden bekliyor. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Böyle oldu
Böyle oldu
Böyleydi
Böyleydi

8 yorum gelmiş

  1. annenotlari

    böyle işlere cesaret etmeye korkarım, o kadar uğraşırsam bir de kötü olursa diye.güzel oursa da insan uğraşıp güzel bir şey yapmanın tadına varıyor.sempatik olmş, elinize sağlık.

  2. sesiber

    Sinek ve kelebekleri kovmayıp üzerine pat diye vursaydınız, doğal figür çıkardı. Böyle de güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Ayaklar aynı renk diyecektim ama buket fikrimi değiştridi sanki, kırmızı olsun bence de.

  3. kondor

    mutfakta başka bir baskın renk var mı? bi onu bilmek ister dekorasyona mehilli gönül. eğer yok ise her bacak ayrı olsa olmaz mı derim. masa ekran beni yanıtmıyorsa kirli beyaz gibi.biraz daha renklenirdi sandalyelerlede bir uyum yakalanabilir tabiyki . öyleyken böyle yani. bir daha baktımda her bacak ayrı renk ıhhı dedim birden. fikir vereceğim derken karıştım ;birilerini bayıltmadan kendimi bayıltmaya gitmeye karar verdim.

  4. ozlemyr

    Yorumlarınız için teşekkürler. Sevgili kondor mutfakta baskın renk bu sene kendiliğinden yeşil ve sarı oldu. Nedense limonluk bile alsam gözüm o renklere gidiyor. Ayakları için de aynı renge boyasam biraz renksiz mi olur diye düşündüm. Canlı renkler de abartılı mı kaçar, karar veremedim. Ama hepinize böyle büyük değişiklikler yapmayı tavsiye ederim. Gece su içmeye bile kalksam ‘aferin sana, iyi iş çıkardın’ diye mutlu oluyorum.

Bir Cevap Yazın

Çatlatmalı ahşap takı kutusu

| | 0 Yorum

Penguen ailesi dekupajlı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Ahşap kardan adam

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum