Cumartesi, Aralık 3, 2016
Mutfak önlüğü şeklinde el bezleri (havlu kenarı)

11
havlu kenarıÖnlük şeklinde el bezleri

Şimdi de karşınızda önlük şeklinde havlu el bezleri ile yer alıyoruz. Dayanamayıp her şeyi süsleyen ev ahalimiz bu sefer de mutfak önlükleri gibi el bezleri yapmış. Havlu kenarı örneği olarak da çok güzeller. Avantajı, 4-5 tanesi asıldığı zaman şık görünmesiymiş. Bildiğiniz çocuk önlüklerinden yarı yarıya küçükler…

11 YORUMLAR

  1. Aile bireyleri süpermiş..çok değişik fikirler oluşmuş ..kanaatimce , çok ta güzel yemekler,dolmalar,sarmalar yapar bu aile..komşu olmak isterdim en azından..(yine oburluk damarım kabardı anlaşılan.).Bu bezlerin kullanım alanı nedir acaba? … yere reçel dökülse siler mi bu bezler? emicilik katsayısı nedir,içinde fil olan kağıt havludan daha mı çok malzeme emer?..tepsi tutacağı hissi verdi bana daha çok….fırından alınması gereken mis gibi ve sıcak börek tepsisini bu bezlerle tutup alabiliriz bence…ardından daaa lüp lüp yutarız börekleri…bi de ayran…ohh miss..

  2. saat12;eşimin yeğeni hediye etmişti yıllar önce bu elbezlerinden bana. çok beğenmiştim. ama yukarıdaki foto da kaloriferin sağ tarafında asılı(ucu görünüyor). kullanmaya hiç kıyamadım. aksesuar olarak mutfakta duruyor, kirlenince yıkanıp, ütülenip geri yerine asılıyor. ha kullanışlı mı diyeceksin, çok kullanışı havlu olduğu için, el kurulama, bulaşık kurulama için ideal. ama işte bir kez kullandın mı, tekrar astın mı kırışık ve güzel durmuyor, ben de kullanmıyorum.

  3. ellerinize sağlık.sefa97 ; gerçekten de mutfağınızın foto ladığınız bölümü hep bu şekilde mi? eğer öyle ise diğer bölümlerini düşünemiyorum. zee nin ablası gibi bende çok beğendim.

  4. evet aynen böyle. önceleri fazla örtü kullanmazdım evde(kullanan anneme kızardım hep), ama yaş ilerledikce inanın huy değişiyor. benim de şimdi neredeyse sandıkda ki dantelleri çıkarıp kolalayıp kullanasım var.

  5. sakın sefa97 sende çalışan bi hanımsın sakın …anam anam bitmez kız işin ütüle yıka kolala ay anam….ben almayayım temizledik yeter tembel karıyım ben eve gidecen yemekti mutfaktı temizlikti eee benim kızım küçük ilgilenecen zevkle oynayacan ayy üstüme üstüme geliyolar …eee gezecen kitap okumadan yapamam…ay bide kolaya zaman yok yok inanın gerildim olmaz olmaz….ay yazarken yoruldum

  6. ben yaşlanıyom yaşlanıyom………… ondan. bak gör sende ilerde bana hak vereceksin. ben evlendiğimde annem mutfak dolap içlerine, daha doğrusu bütün dolaplara, çemecelere beyaz kumaş ucuna el örgüsü dantelli örtüler yapmıştı. geçenlerde onları çıkarttım bir güzel kolaladım, ütüledim(foto göndereceğim) kullanmaya başladım.bak kola işini gözünüzde büyültmeyin. piyasada satılan sıvı kolalrdan kullanın. bir kez kolalıyorsunuz yaklaşık 2 yıl tekrar kola yapmanıza gerek kalmıyor. sadece kirlendiğinde yıkayıp ütülüyorsunuz kolası devam ediyor. hem kolalı örtüler çok geç kirleniyor, ya hemde çok güzel duruyor.

  7. yok anam 2 yıl deyip olaya ısındırmazsın beni hele mutfak ne mümükün o kadar temiz kalsın bak şimdi annemle ilk gençlik yıllarıma ait bi diyolog geldi aklıma:annem: kızım ne güzel seviyorsun yapmayı model bulda yap kendine dantel evlenince ihtiyaçın olacak…ben: anne ben dantel sevmeyen koca bulacam..lazım olmazyıllar sonra ben: anne nası dantel sevmeyen koca buldum amanot: eşim gerçekten dantelden hiç hoşlanmaz…

  8. bak görürsün ben bi foto yu göndereyim sana, nasıl gaza gelecen………..gençlik yılları deme bana. ben annemi bu konuda hiç affetmiyorum(elişi yapma). ya boş duruduğumuzu gördüğü an hemen bir elişi çıkarırdı. yaptığım tığ işleri ile zannedersem bir kaç ev donanırdı. ne oldu şimdi hepsi çekmecelerin içinde uyuyor. evlendikten sonra da kimse bana tığ işi yaptıramadı. ama şu en son gönderdiğim etek var ya, ablama yaptıramazsam oturup ben yapacağım kesin. ya çok güzel.