Cumartesi, Aralık 10, 2016
mutlu çocuklar için el yapımı neşeli kalemlikler

40

Bu neşeli kalemlikleri MUTLU OLALIM projesi için Behcet Uz hastanesinde yatan küçük arkadaşlarımıza hazırladım, herbirinin içine kırtasiye malzemeleri yerleştirip onlar için birer armağan olarak paketliycem. Çok şirin oldular. Siz de çocuklarınız için yapabilirsiniz. Ayrıntılı resimleri ileİşte yapılısı: MALZEMELER:

malzemeler

2. Daha sonra kartonların içinin de hoş görünmesi için bir parça kağıtla kartonu iç kısmına yapıştırıyoruz. böylece kartona sardığımız belli olmuyor. içi ve dışı aynı renkte oluyor.

3. Kapladığımız kartonların üzerlerine minik kareler halinde kestiğimiz renkli kağıtları baş kısmına yapıştırıyoruz

4. Ardından 3 kartonu biri önde ikisi arkada olacak şekilde uhu ile birbirlerine yapıştırıyoruz.5. Bir parça kartonu oval bir ücgen seklinde kesip kalemliğimizin tabanına uhu yardımıyla yapıştırıyoruz.

6. Minik çizgi kahramanımızı öne yerleştirdiğimiz kartonumuzun üzerine yapıştırarak neşeli kalemliğimizi tamamlıyoruz

Çocukları mutlu etmek işte bu kadar kolay tamamen bir geri dönüşüm projesi olan ve yapımı kolay bu sevimli kalemlikler siz bu yazıyı okurken tam 30 sevimli çocuğumuzu mutlu etmiş olacak.

Yapımını ayrıntılarıyla yazdım ve resimlerle detaylı bir şekilde anlattım. Yazması benden çocuklarınıza yapması sizden kolay gelsin…:)

40 YORUMLAR

  1. daha evel marifette bu lafı bir kaç kere yazmışımdır ama şimdi yine tam zamanı “Allahım çiğdemcikk üyesi bu işleri ile bir sürü çocuk güldürecek, sende onu güldür”. Bu arada hoş gelmişsiniz efendim. Projeniz çocukları helede hasta çocukları hedeflediği için gerçekten bir geri dönüşüm olmuş, ellerinize sağlık.şöyle bitireyim gevezeliğimi; ne ekersen onu biçersin.

  2. ellerinizi sağlık, amacınız da çok hoş ne güzel düşünmüşsünüz.3 ruloyu yanyana yapıştırma fikri hoşuma gitti bu arada. tek başına orantısız ve zayıf duruyordu bence rulolar

  3. Bir İzmirli olarak sizinle gurur duydum.Eminim bu hediyeleri verdiginiz zaman çocukların gözündeki mutluluk sizin tüm yorgunlugunuza degmiştirElinize,emeğinize ve yüreğinize saglık.Bu arada çocuk hastanesinde yatan bütün miniklerede acil şifalar diliyorum

  4. Çiğdem ablamızın her zaman çocuklarımızı çok mutlu eden hediyeleri oldu. Gerçekten çok marifetli.Güzel yüreğine,ellerine sağlık.Çocuklarımıza kalemliklerini verir vermez, fotoğraflarını paylaşacağız.www.mutluolalim.com

  5. fikriniz ve amacınızdan dolayı sizi kutlarım.elinize emeğinize sağlık.bende kondor’a katılıyorum. Allah sizide hep güldürsün.:))

  6. Merhaba SemyılEvet, şu anda sadece İzmirde faaliyetlerimiz ancak başka şehirlerden de bizlere destek olabilirsiniz:)Amacımız tüm şehirlerdeki hastanelerdeki çocuklarımıza ulaşmak,zaman içerisinde gerçekleştireceğiz umarız.İzmire ziyaretlerinizde sizi de aramızda görmekten memnuniyet duyarız.htpp://www.mutluolalim.com

  7. sitenizi gezdim. çok duygulandım.eğer buradaki gibi yapılması gerekenlere yardımcı olmaya gayret ederim. izmire gelmem biraz zor ama buradan fısat bulup yapar kargo ile gönderebilirim.ayrıca buradan da bizleri bilgilendirirseniz ilgilenen başkaarkadaşlarımında olacağından eminim.görüşmek üzere sevgiler.

  8. sesiber çok çok teşekkür ederim iyiki bu eski yazıyı belittin.bir solukta 88 yorumu okudum.çok da duygulandım.ARKADAŞLAR,benim aklıma şöyle bir fikir geldi ne dersiniz ?14 şubat , 14 şubat deyip duruyoruz. sevgililerimize ne alacağımızı ve bize ne verecekler heyecanını şimdiden yaşamaya başladık.HAYATTAKİ EN BÜYÜK SEVGİLİLERİMİZ KİMLER ÇOCUKLARIMIZ DEĞİLMİ ?gelin bu 14 şubatta bu hastahanedeki yavrularımızlasevgililer günü olarak değil SEVGİ GÜNÜ olarak kutlayalım.sesiberin belirttiği yazıyı okursanız nasıl bir katkıda bulunacağınıza fikir verecektir.ben kendim şahsen daha öncede yaptığım bebeklerdenyapabilirim.buradan girişimde bulunan arkadaşları takdir etmemizi eyleme geçirelim bizde yavrularımızı mutlu edelimne dersiniz demiyeceğim kusura bakmayın.haydi hep birlikte sevgi günü kutlayalım :))

  9. arkadaslar yaptıgınız projelerı yollayabılcegınız yerın bılgısını http://www.mutluolalim.com adresinde ust kısımdakı ıletısım bolumune tıkladıgınızda cıkan maıl adresıne soru olarak yollayabılırsınız, ılgılıler mutlaka cevaplayacaklardır. ayrıca cok guzel seyler dusunmussunuz sımdıden ellerınıze saglık ek bır bılgı oldugunda sızlere yenıden yazıcam.

  10. ilgine teşekkür ederim cigdemcikk,bende şimdi “mutluolalim@gmail.com”a yazdım.cevabı yine buradan bende arkadaşlara iletirim.sevgiler.

  11. bu güzelliğe katılmaya, ben varım semyılcım.sana ayrıca mail de attım.elimizden geleni yaparız,ne kadar güzel bir amaç.bir minik yüzü gülümsetebilirsek, ne mutlu bize:))

  12. SEVİNDİM esinselcim,nazesende katılıyor.neduk hanım da oğlunun kolleksiyonundaki oyuncaklarıvermek istiyor.ne diyeyim hayırlısı çıktık yola inşallah işlerimiz rast gider.ayyyy yine beni bir heyecan sardı.. :)))))

  13. Ben de bu yazıları henüz farkettim ama ben de Acıbademdeki Sevgi Dükkanı’nın 1000 çocuğa oyuncak yardım kampanyasına hazırlanıyordum, ne yapsam acaba? Niyetimi bozmasam mı, bilemedim ?

  14. Sibellacım biraz oraya biraz buraya da olabilir. Tabi ki sen bilirsin. Bende arkadaşlarımı bilgilendireyim.

  15. Mutlu Olalımdan herkese tekrar merhaba:)Ne güzel fikirler düşünmüşsünüz, çocuklarımız adına çok çok teşekkür ederiz.14 Şubat’ı Sevgi günü olarak kutlamaktan, gönderdiğiniz hediyelerle çocuklarımızı mutlu etmekten çok mutlu oluruz.Hediyeleri gönderebileceğiniz adres:Ozlem Sengir adınaM. Kemal C. Burak Apt. No 44 D 4 Bornova/IzmirAyrıca mutluolalimprojesi@hotmail.com Msn adresinden online olarak sorularınızı yöneltebilir, maille sorabilirsiniz.

  16. mutluolalım, şimdi sizden gelen mesajınızı arkadaşlarıma iletmek için buraya geldim. sağolun burayada yazmışsınız.yalnızca arkadaşlarıma YÖN verebilmesi için mesajınızın bukısmını da ben eklemek istedim.”Cocuklarimizi mutlu edecegine inandiginiz herseyi paylasabilirsiniz. Ancak dediginiz gibi sac tokasini onkoloji servisindeki cocuklarimiza vermek istemeyiz. Fakat diger servislerdeki cocuklarimizi sevindirebiliriz.Cocuklarimiz genelde 5-12 yas araligindalar, Behcet Uz Cocuk Hastanesinde yaklasik 100 cocugumuz var. Tum cocuklarimizin yaklasik 10-15 tanesi bebek ve bir kismi da 15 yas uzeri cocuklar.” evet sevgili arkadaşlar böyle söyluyor sevgili özlem hanım.hazırlıklarınıza yol gösterecektir.

  17. hepınız supersınız arkadaslar ozlem sızlere yaptıklarınızı yollayabılecegınız adresı de belırtmıs ben ızmırde oldugum ıcın dırek hastaneye yolluyorum yaptıklarımı sızler de verılen adrese yollayabılırsınız. sımdıden emegınıze saglık hepınıze yapacagınız hersey ıcın tesekkurler, cocuklar cookk mutlu olucaklar benımde aklımda degısık projeler var subat tatılıyle bırlıkte bende yenı seyler uretıp sıteye koyucam yaptıklarımı . sevgiyle kalın…:)

  18. bilgisayarı bozuldugu için tatilde sıkılan bozaran şişinen kızıma bunu ögretecegim çocukları mutlu etme hevesi sıkıntısını alır .

  19. Neduk hanımın gönderdiği hediyeler elimize ulaştı. Çok güzeller…Çocuklarımız çok mutlu olacaklar. Çocuklarımızın içlerinden istediklerini alabilecekleri bir hediye dağıtımı gerçekleştireceğiz.En kısa zamanda sizlerle fotoğrafları paylaşacağız:)

  20. yok deme öyle neduk abla ben senin bunda reklama ihtiyaç duymama durumunu çok rahat algılayabiliyorum. Ki kendimde sessiz gönderiveriyorum ama aklıma takılan hep teşvik edici olması açısından herşeyin biraz görselliğe ihtiyaçı olduğu.

  21. neduk hanım cok tesekkur ederız cocuklar ıcın ugrasmıssınız bende hedıyelerını hazırladım cocukların paketleme ısım az once bıttı sızınkılerle bırlıkte cocukları mutlu edıcek bu kucuk hedıyeler tekrar emegınıze gonlunuze saglık

  22. inanın çok duygulandım.Allah hepsine acil şifalar, ailelerine yakınlarına da güç versin.bir nebze olsun onları tebessüm ettirip bulundukları ortamıunutturabilirsek ne mutlu.Mutluolalım ve çiğdemcikk bizleri de yönlendirdiğiniz içinsonsuz teşekkürler :)