Pazar, Aralık 11, 2016
Mutlu Tavşanlar

21 YORUMLAR

  1. çok şirinlerrrrembir oldu bildikkkkama bizde isterik…:))banane bananeben daha tanışamadım bu keçelerleisterim de isterim..

  2. Çok güzel bu sefer bence değişik birşey yapmalisin anahtar ya da broş gibi:)) Embirbirşey sorucam Ankarada oturuyorsun sanirim şu polar kumaşlari nereden aliyorsun ben de bebişime oyuncak yapmayi düşünüyorum ama keçe bebklere zararliymiş onun için polar düşünüyorum da

  3. Merhabalar Sibelacım,Polarlarımı İzmir cad. Bursa Kumaş Pazarından alıyorum. Yarımşar metre alıyorum daha bitiremedim bile. Keçeleri de erdoğan düğmeden yine izmir caddesinde, bir de Atatürk Bulvarı üzerinde bir yerden alıyorum.

  4. :)) dün işten izin almıştım, dişim çok ağrıyordu birde akşama misafirim gelecekti. Neyse bu sebeple yapamadım ama bugün yapabilirim sanırım. Yapayım hemen paylaşıcam.

  5. Tuffecim çok teşekkürler, benim eskiden blogum olmadan önce takip ettiğim bloğunda çok keyifli paylaşımların olduğu tuffe diye bir site vardı. Acaba o senin siten miydi? Çok güzeldi de sonra neden takip etmedim? Sanırım kapandı, bişi olmasa takibe devam ederdim….

  6. Hayır benim değildi ve bilmiyordum.tuffe elma demek Arapça.Onlar da düşünmüşlerdir bu nicki almayı.Allerjiniz olmasına çok üzüldüm ama siz yine de yolunu bulup dikişte harıkalar yaratmaya devam ediyorsunuz,biz de sizden ilham almaya çalışıyoruz.Teşekkürler.

  7. şişşşt o benim allerjim kimselere vermem, Embir’e bile. :))Embirim o blogu ben de takip ediyordum, tuhfe’den bahsediyorsun sanırsam. hatta bizim “elim sende” nin ilham kaynağı oradaki bir yazıydı.yaptın mı tavşanları?