Mutlu Tavşanlar

-

Bu tavşancıklara bayıldım, şimdi ben bunlardan yapıp içine lavanta doldurmaz mıyım? Yaparım canım, olmuş bilin…

embir

21 yorum gelmiş

  1. celebi74

    çok şirinlerrrrembir oldu bildikkkkama bizde isterik…:))banane bananeben daha tanışamadım bu keçelerleisterim de isterim..

  2. sibela

    Çok güzel bu sefer bence değişik birşey yapmalisin anahtar ya da broş gibi:)) Embirbirşey sorucam Ankarada oturuyorsun sanirim şu polar kumaşlari nereden aliyorsun ben de bebişime oyuncak yapmayi düşünüyorum ama keçe bebklere zararliymiş onun için polar düşünüyorum da

  3. embir

    Merhabalar Sibelacım,Polarlarımı İzmir cad. Bursa Kumaş Pazarından alıyorum. Yarımşar metre alıyorum daha bitiremedim bile. Keçeleri de erdoğan düğmeden yine izmir caddesinde, bir de Atatürk Bulvarı üzerinde bir yerden alıyorum.

  4. kriizantem

    Çok şekermiş embircim bunlar. Nerde şeker birşey var bulup çıkarıyorsun. Çabuk yapta b,zde yapalım, başı sen çek:))

  5. embir

    :)) dün işten izin almıştım, dişim çok ağrıyordu birde akşama misafirim gelecekti. Neyse bu sebeple yapamadım ama bugün yapabilirim sanırım. Yapayım hemen paylaşıcam.

  6. embir

    Tuffecim çok teşekkürler, benim eskiden blogum olmadan önce takip ettiğim bloğunda çok keyifli paylaşımların olduğu tuffe diye bir site vardı. Acaba o senin siten miydi? Çok güzeldi de sonra neden takip etmedim? Sanırım kapandı, bişi olmasa takibe devam ederdim….

  7. tuffe

    Hayır benim değildi ve bilmiyordum.tuffe elma demek Arapça.Onlar da düşünmüşlerdir bu nicki almayı.Allerjiniz olmasına çok üzüldüm ama siz yine de yolunu bulup dikişte harıkalar yaratmaya devam ediyorsunuz,biz de sizden ilham almaya çalışıyoruz.Teşekkürler.

  8. embir

    tuffecim alerjisi olan sesiber benim alerjim penesilin türüne…Güzel yorumun için teşekkürler canım.

  9. sesiber

    şişşşt o benim allerjim kimselere vermem, Embir’e bile. :))Embirim o blogu ben de takip ediyordum, tuhfe’den bahsediyorsun sanırsam. hatta bizim “elim sende” nin ilham kaynağı oradaki bir yazıydı.yaptın mı tavşanları?

Bir Cevap Yazın