Salı, Aralık 6, 2016
Önü Kısa Arkası Uzun Etekli Elbise

Önü Kısa Arkası Uzun Etekli Elbise

5

elbise modelleri
Ham keten uçuk gri elbisenin önüne omuz dikişi ve etek ucundan tutturulmuş, yanlardan serbest halde kalan turuncu keten parça kullandım. Color block akımını ucundan da olsa takip ederken, önü kısa arkası uzun etekleri de unutmadım. Farklı fotoğraflar için ornitorenk handmade yi inceleyebilirsiniz.

5 YORUMLAR

  1. marifet’in becerikli dikiş ustalarından birisiniz, yaptıklarınızı özellikle tarz olarak çok beğeniyorum. ellerinize sağlık, bu da nefis olmuş.

  2. @ kendindik elbise için yorumunuza teşekkür ederim çünkü yaptığınız işlerdeki temiz dikişler ve özen dikkatimi çekiyor o yüzden beğenmenize sevindim. artistik pozlara gelince objektife baktığımda çok şebek çıkıyorum ben hele ki gülümsemişsem aman aman evlerden ırak :) aile fotoğraflarında elbet objektife bakıyorum ilerde bu kim lan böyle hep bi havalara bakmış demesinler diye ancak blog için yaptığım çekimlerde hep bi ağaç dalı uçak izi kuş kanadı izler durumdayım.

    @ shane marifetin yöneticisinden bunları duymak çok güzel onca postun elinizden geçtiğini düşününce şımardım gerçekten öyle böyle değil çok mutlu oldum, sevgiler.