Oyun Hamuru Tarifi

-

Paranız cebinizde kalsın. Kıvamı, dokusu hazırlarını aratmaz. Yumuşak yumuşak oynayın. Yemeyin (çok tuzlu).

Yapılışı çok kolay. İster pişirir pişirmez ılık ılık, ister soğutup serin serin oynayın.

11 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    bende çocuklar ufakken çok yaptım.hazırlardan daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.kimyasal bi katkı yok en azından.

  2. Zeliss, kecelikalem, bence hemen deneyin çok güzel oluyor. Neduk, tarifi aldığım yerde 180 derece fırında pişirip, boyayıp cilalayabileceğin yazıyor. Ayrıca mum yapımı falan gibi hobiler için kalıp olarak da kullanılabileceği yazıyor. Gonuldele, oğlum elini ağzına atarsa içim cızz etmiyor artık. Ev yapımı yapıştırıcı tarifi denedim, o da süper oldu. Bloguma yazacağım onu da, buraya da eklerim yayınlanırsa.

  3. rujo

    Merhaba çok hoş görünüyor.Siz de pişirerek mi yaptınız ekteki sitelerde pişirilmeden de yapılabileceğini gördüm. Gıda boyası hamura katıldıktan sonra elleri boyuyormu çocuk kollayamaz her yeri boya eder diye korkuyorum.

  4. Rujo, yorumunu görmemişim kusura bakma. Evet ben pişirerek yaptım, pişerken çok farklılaşıyor hamur, bence denemelisin, pişirdikten sonra gıda boyası da boyamıyor elleri.

  5. Sesiber, pişirmeden önce krema yoğunluğunda oluyor, hamur gibi değil, pişirmeye başladıktan birkaç dakika sonra tavadan ayrılıp ortaya toplanıyor. Çok uzun süre pişmesi gerekmiyor. Ebatı değişmiyor pek.Dilek, evde insanı rehavet kovalıyor, ondandır :)

  6. sesiber

    hımmm anladım, ben yazıyı tam okumadan işlem bitince pişiyor sanmıştım, meğer hamur haline gelmesi için pişmesi gerekiyormuş. çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın