Pazar, Aralık 11, 2016

11 YORUMLAR

  1. Zeliss, kecelikalem, bence hemen deneyin çok güzel oluyor. Neduk, tarifi aldığım yerde 180 derece fırında pişirip, boyayıp cilalayabileceğin yazıyor. Ayrıca mum yapımı falan gibi hobiler için kalıp olarak da kullanılabileceği yazıyor. Gonuldele, oğlum elini ağzına atarsa içim cızz etmiyor artık. Ev yapımı yapıştırıcı tarifi denedim, o da süper oldu. Bloguma yazacağım onu da, buraya da eklerim yayınlanırsa.

  2. Merhaba çok hoş görünüyor.Siz de pişirerek mi yaptınız ekteki sitelerde pişirilmeden de yapılabileceğini gördüm. Gıda boyası hamura katıldıktan sonra elleri boyuyormu çocuk kollayamaz her yeri boya eder diye korkuyorum.

  3. Rujo, yorumunu görmemişim kusura bakma. Evet ben pişirerek yaptım, pişerken çok farklılaşıyor hamur, bence denemelisin, pişirdikten sonra gıda boyası da boyamıyor elleri.

  4. Sesiber, pişirmeden önce krema yoğunluğunda oluyor, hamur gibi değil, pişirmeye başladıktan birkaç dakika sonra tavadan ayrılıp ortaya toplanıyor. Çok uzun süre pişmesi gerekmiyor. Ebatı değişmiyor pek.Dilek, evde insanı rehavet kovalıyor, ondandır :)

  5. hımmm anladım, ben yazıyı tam okumadan işlem bitince pişiyor sanmıştım, meğer hamur haline gelmesi için pişmesi gerekiyormuş. çok teşekkür ederim.