SeSi’ nin Çorap Oyuncakları…

-

Ben de sonunda çoraptan bebek yaptım. Çok zevkliymiş, tavsiye ederim. Elyafım ve çorabım bittiği için çalışmalara ara verdim. Bir sürü yapıp hediye etmek istiyorum.

Hikayesi ve diğer fotoğraflar burada ve burada…Diğer çorap oyuncağımda burada…

20 yorum gelmiş

  1. bizimgibiler

    Çok şeker gerçekten.Bir bebek için kaç çorap kullandın, nasıl yaptın çözemedim. Topuk kısmı popoya denk gelmiş bir tek onu anladım:)))

  2. sesiber

    Teşekkür ederim arkadaşlar.Evet çorapla çalışmak çok zevkli. Çok güzel form alıyor.Bizimgibiler blogumda ayrıntılı yazdım, buradan da yazayım. Mesela bu bebekte bir pembe çorabın burun kısmı kolları, konç kısmı başlığı, kalan da gövdesi oldu. Tek bir çorap yani. Ayrıca yüzü için de bu bebekte penye kumaş kullandım.

    Diğer fotoğraflardaki mavi ve pembe bebeklerde burun kısmı kahve, kendi krem rengi çorap kullandım. Burundaki kahveliği saç olacak kısma denk getirdim. Kalan kısımlar da yine kullanılabilecek durumda. Toplamda bir tek çorapla, yüzü için dediğim gibi penye de kullanılabilir, bir bebek çıkıyor. Elyaf hariç maliyeti 50 kuruşa geliyor. Üstelik çorap desenleri çok güzel, böyle kumaş bulmak imkansız.

  3. bizimgibiler

    Sağol Sesi. Anladım galiba şimdi:))Ben yüznü de çorabın bir tarafından yapıyorsun sandım ilk baştan, onun için çıkaramamıştım.

Bir Cevap Yazın