sıfır kalori makarnalar :)

-

makarnaları yapıştırdık sonrada altın yaldız ve gümüş yaldızla boyadık

21 yorum gelmiş

  1. rainart

    teşekkür ederim firuze rivak, sesiber, neandertal eğenmenize sevindim eminim siz daha güzellerini yaparsınız. Mutlu ve üretken kalın…:)

  2. saatoniki

    sitede gördüğüm en orijinal çalışmalardan..bence çok yaratıcı emsalsiz..açık konuşmak gerekirse daha önce ne bööle bi fikir aklımın köşesinden geçti ne de bi yerde gördüm duydum .tek kelime bravo rainart a..ee ismiyle mutena..”art” ekiyle yapılmış bir nicki var nede olsa..yağmur dan da hoşalndığı varsayarak “singing in the rain” şarksını rainart a ithaf ediyorum..bu bağlamda frank sinatra efendiyi de analım ne de olsa hatıraları var adamın söölediği şarkıların….

  3. saatoniki

    ya bide aklıma takıldı..bu çalışma hangi zeminde duruyor acaba? ..tamamını göremiyoruz çalışmanın..denem amaçlı masada mı yapıldı da orada duruyor..yani çerçeve içine filan yapılır mı…ya da eveett …tmm tmm ..kaçtım ben..ama yine de….??hay allah!!

  4. TGT

    rainart, seni iki kere tebrik ediyorum calısma mutiş cokkkk ii vede bu sitede bir ilk daha var saatoniki kardesden ovguler almısın kimseye nasip olmayan seydir .

  5. rainart

    teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız beni mutlu etti. Sayın saatoniki size ayrıca teşekkür etmek istiyorum yorumunuz çok hoş :) çalışmanın zemini merak etmişsiniz mukavva üzerine çalıştım ve boyama için de sırlı metalik sprey boya kullandım. Mutlukalın…

  6. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Hayli ilginç ve hoş bir çalışma,güzel panolar olmuşlar..

  7. lionlove79[pilli_silinen_hesap]

    harikasınız bravo daha ne olsun biz türk kadınları böylew yaratıcı i,şte…..

  8. acemihobici

    :))))))))) ay sen de beni öldürücen gülmekten alya:))))) gözümde canlandı birden, herkes uyurken bir tek mavim sitede, sessizce, tıkır tıkır, yorum karıştırıyor:)))))))ne ayları, yıllar öncesinin yazısını bulup çıkartmış:))))))çok güzel ama,iyi ki karıştırmış bak görmemişiz bunu:)))))

  9. farfin

    eskiden hiç bu kadar gülmüyordum ben ya bu kız alem gerçekten:)))birde yukarda başka bir şeye güldüm sır:))

  10. mavisofra

    ya gece yolladıgım çantayı nasıl silcegimi arştırrken ilginç fikirler diye bişey çıktı :) bide malüm siz mışıl mışıl uyurken ben uyuyamadıgım iin geziyorum evde :)evt ışıl abal aynen gözünde canlandıgı gibi oluyo:) farfin ölümü gör bak neye güldün

Bir Cevap Yazın