ŞİŞEDEKİ MEYVELER

-

İçi boşalmış, orijinal görünümlü cam şişelerinizi atmayın.Bakın ben ne yaptım? Kareli peçetemden şişemin orta bölümünü saracak genişlikteki kısmı kestikten sonra, en ince katına ayırdım.Bu kısımla beraber, meyveli peçetelerimden kestiğim armut, böğürtlen, havuç, kiraz gibi meyveleri, şişe yüzeyini alkolle silip, transfer medyumu ile(dekupaj tutkalı da deniyor), istediğim bölgelere adapte ettim.Bunu yaparken, fırçayı merkezden dışa doğru ve peçeteyi yıpratmadan yapmanız gerekiyor zira yırtılabilir.Tüm meyvelere aynı işlemi uyguladıktan sonra, şişemi kurumaya bıraktım.Kareli peçetemden kapak alanı kadar bir bölümü kestim, katlarına ayırdım.Ama önce metal kapağı beyaz ahşap boyamla boyadım.Kuruyunca peçetemi dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.En son vernikledim.Kapak üzerine kızlarımın eski tokalarından kopmuş çilek, kiraz ve havucu, slikon tabancamla yapıştırdım.Bence oldukça dekoratif bir meyve suyu şişesi oldu, sizce?

4 yorum gelmiş

  1. UAlev

    çok eski bir yazı sanırım,kimse yorum yazmamış gözlerinden kaçmış galiba,çok beğendim çalışmanızı,meyve suyu şişelerini dolabımda su şişesi olarak kullanıyordum,tutkalım ve güzel peçetelerimle göreve başlıyım o zaman ben :)elinize sağlık…

  2. sserapp

    Şişe gayet hoş olmuş, elinize sağlık. Bu peçetelerin de uygulanmadığı yer yok sanırım. Bende çalışıyorum onlarla.

Bir Cevap Yazın