sürpriz yumurtalardan

-

Şimdi efendim malum oyuncaklardan epeyce birikmişti.Kapı süsü yapsak etrafta çocuk çok.Dayanamaz alırlardı:)Bende aklıma bu fikir gelene kadar bekledim ve kızlarımın odasındaki süslü aynanın süsleri kopunca aynayı çıkardım.Oyuncak kutusundan bir parça karton kesip aynayı yapıştırdım.Bir çerçeve yapıp etrafına kızlarla beraber seçtiğimiz oyuncakları yapıştırdık hem ayna hem oyuncakları geri kazandık.Daha oyuncak var ama küçük kızım ”onlarıda alırsan ben ne ile oynayacağım” dediği için şimdilik bir kısmını kullandık.Aynada makine yansımasın diyede küçüğün dergilerden kestiği resimleri ile kapattım.Bir kurdela ile dolaplarına astım.Biz bu işten çok memnun kaldık.Hem pazar günümüz hem oyuncaklar değerlendi.Hemde aynamız yenilendi:)

19 yorum gelmiş

  1. sybella

  2. dolunay82

    teşekkür ederim Fadis ve sybella.Eminim seninkide çok güzel olacaktır.Ben binadaki çocukların çokluğundan kapı süsüne cesaret edemedim doğrusu:)

  3. sybella

    Dolunaycım sen de kapının iç tarafına tak canım ya da çocuk odasının girişine de olur sanki. Neyse sen bilirsin güzelim….

  4. dolunay82

    sybella çocukların çoğu bizim evede geliyorlar kızlarla oynamaya.şimdi biri bakayım der biri alayım…bende çocuklara hayır diyemem.o yüzden aynayı bile dolabın iç kısmına astım.kızlar süslenirken başına geçiyorlar:)

  5. sybella

    Ok canım, sen nereye asacağını ya da koyacağını bilirsin. Güle güle kullanın aynanızı şekerim….

  6. dolunay82

    evet gulseyhan zaten atmam bilirler ama oyuncakları her an gözlerinin önünde hemde yeni bir aynaları oldu.malum kızlar süslü oluyor:)

  7. dolunay82

    teşekkürler yamalıbohça.malum 10 marifetliyiz.atmaya kıyamıyoruz:)ilham gelince değerlendiriyoruz her şeyi böyle.

  8. ozra76

    şimdi bir de bu süpriz yumurtaların sarı kutuları varya onlardan da birşey yapsak diyorum,belki bir şey yapılır diye saklamıştık zamanında.

  9. dolunay82

    acemihobici ve ozra76teşekkürler.o sarı kutuları saklıyorum sonra aklıma bir şey gelmeyince birikti diye atıyorum.yabancı sitelerde onların renklileri var.öyle olsa belki bir şey düşünülürde hepsi sarı sarı ne olurki?yine de elimde oluyor sürekli işimize yarar bir şey olursa deneyelim:)

Bir Cevap Yazın

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum