43 yorum gelmiş

  1. kondor

    DOMBİLİ DİYECEM NİCK ÖYLE SANA HAKAN DA DİYORLAR ARADA KALDIM NEYSE HOŞGELDİN BU ARADA.MİNYATÜR ÇALIŞMA DEYİNCE BEN SORARIM, DAYANAMAM. ÇATI OLARAK NE MALZEMESİ KULLANDIN? KULLANDIĞIN MALZEME DIŞINDA GERÇEK BİR KİREMİT GÖRÜNTÜSÜ İÇİN YADA FARKLI BİR GÖRÜNTÜ İÇİN ALTERNATİF BİLDİĞİN MALZEMELER VAR MI?

  2. gunesedogru

    fena değil ama tavan olmamış eski eve yeni tarz tavan olur mu hiçç !!!kozalakları tek tek kırıp birbiri ardına yapiştırarak tavan yapmalısınız belki o zaman daha özgün olur.ayrıca yeni evlendilerse bu bebeklerın kapıda ne işi var yoksa evlılık dışı mı cocuk yaptılar anlayamadım doğrusu !

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Kondor Ablamın çıkmazını bende yaşıyorum :D Hakan Abi mi diyeyim Hakan mı diyeyim :D Kaldım :DBen ilk başta 2. resimdekinin ne olduğunu algılayamadım. Diyorum bu evin neresi meğerse çatısıymış :pKapı pervazlarında biraz birleştirmede sorun var gibi ama ben böyle bir şey yapamayacağım için eleştirmenin de üstüme düştüğünü sanmıyorum.Geçtiğimiz bayramda Mudurnu’da buna benzer bir konakta kalmıştık.Hediyelik eşyalarında satılan şeyler arasında böyle ahşap evlerde geliyordu. Onların taban kısmında genelde pay bırakmamışlardı. Bırakılanlarda da ya senin kullandığın gibi bir malzemeleyle kaplama yapmışlardı yada -ki ben bunu 1 tanesinde gördüm baya büyük bir modeldi- tabanda kenar payı modelle orantılı bir yer bıraktıktan sonra kenarına 1-2 cm yükseklikte duvar misali bir ahşap montelemişler içine de şu hani sokaklara beyaz taş dökülür ya onların minti minnacıklarını dökmüşlerdi.Eline emeğine sağlık. Kardeşim bu tarz şeyleri yapmayı çok seviyor. Göstereyim ona :)Son not: Egemenin bu tarz şeylerinde hani ahşapsı modellerinde senin kapıda olduğu gibi ayrıklar yaşıyoruz bazen bizde onlar için talaş hamuru yapıyorum ben.Tarifi veriyim mi?

  4. sesiber

    Bu soruyu biz de sormuştuk, onları bizim görmememiz lazımmış, hayalmiş onlar çaktırma.Çatı akıyormuş ta restore edilmiş.

  5. gunesedogru

    Sevgili Fraise demiş ki; “ben böyle bir şey yapamayacağım için eleştirmenin de üstüme düştüğünü sanmıyorum” bunu pek anlayamadım; beğenirken kimse sen bu çalışmayı yapmıyorsun nasıl beğendin demiyor ama :)))

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    gunesedogru diyor ki;Sevgili Fraise demiş ki; “ben böyle bir şey yapamayacağım için eleştirmenin de üstüme düştüğünü sanmıyorum” bunu pek anlayamadım; beğenirken kimse sen bu çalışmayı yapmıyorsun nasıl beğendin demiyor ama :)))

  7. dombilii

    herkese teşekkür ederim. her türlü eleştirinize açığım. çocuklara gelince. çocuklar hayal onları siz görmüyosunuz sibelablamın dediği gibi.perdelere gelince anneme dedim bana perde malzemesi bul yoksa kesecem perdelerden birini dedim. fisto diye bişşey varmış ondan verdi. tam denk geldi. onu kullandım.çatıya gelince, evleri restore ediyoruz değil mi, sonuçta kırık dökük kiremitleri nerden bulacağım. malzeme olarak ta oluklu mukavva kullandım.kapdaki aralığa gelince de, kapıyı çarpınca çerçevesi ayrıldı diyelim.sonuçta bişeyler yapmaya çalıştık. kusursuz olması mümkün değil.

  8. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    gunesedogru diyor ki;o zaman bu sitede sadece uzman olanlar mı yer almalı ya da herkes yorum yazmamalı mı ?

    Yukarıda yazdığım şey benim kendi düşüncem. Yani kendi özümün yapısı… Herkesin aynı olmasını bekleyemem, isteyemem hele böyle bir genelleme yapamam. Bu yüzden her şeyden önce ben kendimden mesulüm. Başkası ne yaparsa yapsın beni çok da enterese etmiyor. Bana göre doğru olan kötü eleştiriyi sunarken alternatif çözümünü de sunmak. Eğer sunacağım bir çözüm yoksa girip ” bu da böyle mi olurmuş” yazmam. Yapan kişin aklına gelmemiş yada nasıl sorunu çözeceğini bilememiş ki orasını öyle bırakmış. Kendi de farkında bunun. Kör değil sonuçta. Bildiği bir şeyi de yüzüne söylemek ve söylenen şeyin bir ekstrası yoksa bence gereksiz.Okulda sınava girersin. Bu sınavı sana öğretmen yapar. Seni değerlendirir yanlışını gösterir düzeltir öğrenirsin.Böyle bir şey işte.

  9. Ellerine yüreğine sağlık,amatör ruhla,güzel duygular düşünülerek yapılan objeler daha anlamlı oluyor,bambaşka bir güzellik taşıyor.

  10. nokturn

    Canım kardeşim ilk denemen ve harika!..Kapını da sevdim,damını da,bacanı da:)Heryere sinmiş içindeki sevgi..

  11. sefa97

    hakan öncelikle hoş gelmişsin:)ellerine sağlık, çok beğendim…ne kadar emek vermişsin, sabrına hayran olamamak elde değil!oy! millette ne hakanlar var:)bizde de var ama, bildiğin kazma!

  12. kondor

    eeeeh bende o hakanı bulup bu linki vermezsem ( ay bana ne oluyo ya , kötü kedi şerafettini geçtim)her kazma erkeğin arkasında bi erkek fatama vardır bence.

  13. sefa97

    oy! Allah esirgemiş beni.sonunu iyi bağlamışım ama Allah dan…ama doğru ne yapayım.. kazmaaaaaaaaa!hele bu hakan ın çalışmasını gördükten sonra….

  14. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Kazma deyip geçme Sefa abla ;) Ne diyor Tdk:Toprağı kazıp kaldırma, düzeltme vb. işlerde kullanılan ağaç saplı demir araç;)

  15. nazesen

    Bu ev çok güzel olmuş.Elinize sağlık.Ne kadar sürdü tamamlanması Hakan Bey?Rölyef tablolardaki evlerede benziyor.Acaba aynı yöntemmi kullanılıyor? Hep Rölyef kursuna gidip bu evlerin yapılışını öğrenmek istemiştim ayrıca maket evleri de.Bir bloğunuz varmı ?

  16. dombilii

    2 hafta sürdü. her akşam 1-2 saat bişeyler yaptım. yavaş yavaş.rölyef tabloların yöntemini bilmediğim için aynı yöntemle yapılıp yapılmadığı konusunda bir fikrim yok.bir blokum bile yok, anlıyor musun hadi gülümse.

  17. sefa97

    Fraise diyor ki;Kazma deyip geçme Sefa abla ;) Ne diyor Tdk:Toprağı kazıp kaldırma, düzeltme vb. işlerde kullanılan ağaç saplı demir araç;)

    açıklama için sağol kuzum benim:)eee.. bayağı bi iş de görüyormuş…kazma:)

  18. dombilii

    yaaa kafam almıyo onları yaaa. bi yapmaya çalıştım. sıktı beni. boşverin.tokiden site alacam büyüyünce.

  19. nokturn

    hakan’cım sorma bana da sıkıntı basıyor başına oturunca.. ama tokilerinki pek sağlam diilmiş diyorlarr..

  20. nazesen

    bir şey sormak istiyorum bu kaplama malzeme kolay kesiliyormu köşelerdeki ve kapıların sağı ve solundaki kıvrımlı bölümü neyle kestin?Bu güzel evi gördükçe bende minik vve eski bir istanbul evi denemek istedim cumbalı falan.(Cumba pencerelerdeki çıkıntılar.)

  21. dombilii

    kaplama malzemesi makas ve falçata ile kesiliyor. köşelerdeki kıvrımlı yerlerde kalın malzeme kullandım.küçük testere ile kestim.kıl testere de olur. kestikten sonra zımpara ile güzelleştirebilirsiniz

Bir Cevap Yazın

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Cam şişeden abajur denemesi

| | 3 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum