Cumartesi, Aralık 10, 2016
Tayt dikişi

Tayt dikişi

16

Tayt dikişi
Merhabalaaaarrr. Öncelikle siz sormadan söyleyeyim neden tayt dikmiş ki bu kadın demeyin, ben de farkında olmadan kesmiş ve dikmeye başlamıştım. Artık uyur diker gibi bir şey oldum herhalde :) Bu kumaşı gördüğümde “bundan pantolon olsa, yok bundan tayt olur!” falan diye kendi kendime düşünürken birden elimde bir taytım, kumaşın üzerine yatırmış ve kesmiş buldum kendimi ve kesmişken artık hakkını vererek dikmek istedim ve tüm ayrıntılarını yapayım dedim :)

Bakalım beğenecek misiniz? :) Daha fazla ayrıntı ve yapılış aşamaları için blogumu ziyaret edebilirsiniz arkadaşlar :)

Tayt dikişi
Kot pantolona benzemesi için her türlü ayrıntıyı eklemeye çalıştım. Likralı yumuşacık bir kot kumaşı vardı elimde ve bu çıktı ortaya. Ceplerine swarovski taşlarla farklı şekiller yaptım, çok eğlenceliydi o kısım. Bastım ütüyü ve yapıştı. İlk defa yaptım acaba düşer mi diye de korkmadım değil ama düşmüyor, zımba gibi yapıştı hakikaten :) Ön tarafa cep ve fermuar görünümü vermek için birkaç işlem yaptım. Bir de paçalarına fermuar diktim. O fermuarlar açılmıyor arkadaşlar, sadece üzerine aplike ettim paçanın süsü olsun diye :) Yapmışken dibine vurdum taytın :)

Tayt dikişi

Tayt dikişi

16 YORUMLAR

  1. valla demedim neden tayt dikmeyesin ki istediğin model tayt yoksa, dikeceksin tabii .hem seninki sana özel kimseyle pişti olmazsın ne güzel.kalıbı çok güzel oturmuş hiç bir yerinde potluk yok çok başarılı :) sağlıkla giy şenayy :)

  2. bütün detaylarıyla taytın harika olmuş şenaycım, hele de paçalardaki metal dişli fermuarlarçok hoş durmuş. ellerine sağlık :)

  3. :) Filizcim :)
    :) Münürecim :)
    :) Sevgili ceviz.elişleri :)
    :) Senaatcım :) ve
    :) Sevgili Peskir :)
    Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum :) Uyur diker oldum diyorum da inanmıyor bazı arkadaşlar neredeyse aklım hep o odada :) Ama tayt birden çıkan bir fikirdi kumaşı görünce kendiliğinden geldi ama herkes beğendiğine göre fena da etmemişim herhalde :) Sağolun arkadaşlar :)

  4. :) Serpilcim sağol canım benim …
    :) Melahatcım sürprizlerle doluyum dimi , bekleyin görün bakalım…
    :) esinsel… teşekkürlerrrrr…
    :) filiz filiz çok teşekkür ederim…
    :) sevimsiz sevimli çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için , kimbilir siz de neler neler yapıyorsunuz bizlerin yapamadığı tatlı diliniz yeter sağolun :)