Telefondan Çanta Yapımı

-

Eski telefonunuzdan çanta yapmak ister misiniz? Farklı bir çalışma olmuş :))

embir

24 yorum gelmiş

  1. embir

    Ben teşekkür ederim Asyacım. Belki çocuklar için bu tarz çanta yapılabilir. Birkaç yıl önce olsaydı ben bunu kullanırdım sanırım duruldum artık :)) Müdürüm yaşlılığımın Aysel Gürel gibi olacağını söylerdi :))

  2. embir

    Sana da iyi geceler arkadaşım. Yarın iş var ya ne güzel iki gün tatil yapmıştım tabi bu arada da bir dünya yazı eklemiştim. S12 yarın rahat eder, gerçi hala yayına alınmayan yazılarım var ama olsun artık :)

  3. huzurlukedi

    ben bunu inanamayacağınız kadar çok beğendim.yapmayı deneyen hiç olmamış sanırım.numara çevrilen kısmı çıkarmak zor olabilir.dur bakalım bir ekip işi haline getirip parçaları mı birleştirsem ne yapsam…

  4. AnyaJacobus

    Çok değişik bir tasarım ,çok başarılı olmuş elinize sağlık.Yapılışı ile iligili bilgi göremedim ama :( sitede yeniyim ondan mı göremıorum acep :)

  5. embir

    Yeni geldiyseniz hoşgeldiniz diyeyim. Çantayı ben yapmadım linki üst kısımda mevcut. Yabancı bir siteden buldum :))Anladığım kadarıyla bir büyük iki küçük kapalı U şeklinde kumaş kesilmiş. Yanları için ise bir tana oldukça uzun kumaş büzülerek bir büyük bir küçük kapalı U’ya dikilmiş, diğer küçük U ise kapak kısmı olmuş. Sapı içinde ahize kullanılmış.

  6. dilevser

    Ya bende çok beğendim :) hatta tam yapılıp takılabilir birşey.. o telefondan bulmak lazım ama.. hahahha yaz da geliyo süper olur valla :)

Bir Cevap Yazın