Top deyip geçme, bak bakalım ne olmuş

-

Bu strafor toptan mis gibi birşey yapmışlar. Ay dedim ne hoş olmuş. Hem dekoratif hem de…. ne? Haydi içerideTopumuzun ucuna çöp şiş takıp boyuyoruz. Kuruyunca tutkal sürüp lavanta dolu bir kabın içinde her tarafına lavantaların yapışmasını sağlayıp bir kenarda kurumasını bekliyoruz. Sonrasında bu mis kokan topu ister sapı ile ister sapını çıkarıp, gönlünüzün istediği yerde sergiliyorsunuz.

12 yorum gelmiş

  1. bbuket

    teşekkürler nazesen. ben istanbulda hep mevsimi gelince çingeneler sokakta satar diye düşünüyordum. alanyada hiç görmedim. ama dediğin gibi aktarlarda vardır, hiç aklıma gelmemişti tekrar teşekkürler. bende bu çalışmayı pinpon topuyla yapmayı düşündüm.

  2. embir

    buketcim bende trabzondan almıştım :)) ne alaka diyeceksin aktardan ot alacaktık lavantayı görünce arkadaşım araba için alıyorum dedi. Nasıl yani dedim. Arabanın paspaslarının altına lavantaları döküyorlarmış, araba mis gibi koksun diye. Hani bu da bir fikir olabilir diye yazdım.Pinpon topu fikri güzel. Geçenlerde markette 50 tanemiydi neydi pinpon topu satıyorlardı. Fiyatı da ucuzdu ama eşim o kadar topu ne yapacaksın deyip beni oradan uzaklaştırdı :))

  3. bbuket

    lavanta deyince aklıma geldi paylaşmak istedim. geçenlerde bir blogda okumuştum (hangi blog olduğunu unuttum sahibi beni affetsin) yerleri silerken suyun içine lavanta yağı damlatıyormuş, evi mis gibi kokuyormuş. henüz denemedim ama ilk fırsatta deneyeceğim. hoş bir fikir.

  4. esinsel

    bu harika bir fikirmiş embircim,çok sevdim.buketcim, temizlik suyuna, lavanta yağı da denemeye değer,çok hoşuma gitti.sadece lavanta değil,pek çok bitkinin yağı var :)) insan dilediğini kullanabilir.

  5. bbuket

    haklısın esinselciğim ben dediğim gibi lavanta kokusu kullanıldığını okudum burdada lavanta konu olunca yazayım dedim. ama lavantada iyi gider bu işe diye düşünüyorum.

  6. embir

    bunu da henüz yapamadım ama benim mis gibi kokan lavanta kızlarım var :) Yorumlar içinde teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

embir

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum