Toplama kol saati

-

Aslında amacım daha farklı bir kol saati yapmaktı fakat çalıştığım ilçedeki saatçilerde fazla çeşit olmadığı için mecburen kötünün iyisini alıp üzerinde çalıştım.Kordon ve kadran haricinde pek fazla bir değişiklik yapmadım.Hatta sadece kordon ve kadranı değiştirdim :)) Saatin orijinalindeki kordon kahverengiydi ben siyahı tercih ettim.

:)) kadranı hazırlarken biraz megaloman davrandım :) uğurlu sayım ve adımı kullandım:))

Evet saatin son hali bu fakat ben içime sinmediği için kullan(A)mıyorum :( Uygun bir kol saati kasası bulana kadar da kullanmıycam sanırım :)

15 yorum gelmiş

  1. sergun

    niçin bilmiyorum ama hep hanım olduğunuzu düşünmüştüm şaşırdım :)kol saati de gayet şık olmuş bence, siyah ve sade..

  2. bizimgibiler

    Ben de aynı şekilde şaşırdığımı söyleyecektim ki sergun benden önce davranmış:)Gayet şık olmuş bence, size özel olmasının da ayrı bir güzelliği var ben olsam kullanırdım.

  3. nrhnmrl

    evet saat güzel siyah favori renklerimdendirben de hep bayan olarak düşünmüştüm çoğunluk bayanya burada ondan galibaEllerinize sağlık

  4. lare

    Teşekkür ederim :)Saati kullanmayı deniycem :)) ama hala uygun bir saat kasası arıyorum.

    sergun diyor ki;niçin bilmiyorum ama hep hanım olduğunuzu düşünmüştüm şaşırdım :)

    bizimgibiler diyor ki;Ben de aynı şekilde şaşırdığımı söyleyecektim ki sergun benden önce davranmış:)

    Şaşırmanıza bende şaşırdım :)

    baharrrrr diyor ki;harika olmuş valla. yazıyı kendiniz mi yazdınız bide nasıl bi malzeme kullandınız?

    kucukgunes diyor ki;yazıyı neyle yazdınız merak ettim

    Yazıyı word’te yazıp çıktısını aldım.Kağıt olarakta 250gr, fotoğraf basmak içinde kullanılan kalın bir kağıt kullandım.Kırtasiyelerden temin edebilirsiniz.

  5. dilevser

    bence de gayet hoş, aradığın gibi bir şey bulana kadar kullan bence çok şık görünüyor. ellerine sağlık.. Bence şaşırma, bayan egemen bir site sonuçta :)

  6. bahar yorgun

    valla bende itiraf edeyim bayan olduğunuzu düşündüm saati görüncede tüm iyi niyetimle eşi ya da arkadaşı için yapmış demekki dedim :))

  7. lare

    bahar yorgun diyor ki;valla bende itiraf edeyim bayan olduğunuzu düşündüm saati görüncede tüm iyi niyetimle eşi ya da arkadaşı için yapmış demekki dedim :))

    :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum