Pazar, Aralık 11, 2016
Zaten O Pijamayı Beğenmezdim

Zaten O Pijamayı Beğenmezdim

79

kutu kaplama
Başlıktan da anlayacağınız gibi bu defa da dolapta boşu boşuna yer kaplayan pijamaya göz koydum :D Güllü kısımları pijamadan, iç kısımları tişörtten, kutuları da evde bulduğum kartonlardan yaptım. Güllü kumaştan biraz daha artsaydı bir kutu daha yapacaktım, Daltonlar gibi olacaklardı :)
Kutular iç içe de girebiliyor.

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

79 YORUMLAR

  1. harikalar nefisler çok güzeller sizin yaptıklarınızdan sonra eve gidip bende herşeyi parça pinçik etmek istiyorum sonra beceremem diye kendimi frenliyorum :)

  2. ayyyyyy çok güzelll olmuşş yaaaa süper bir geri dönüşüm olmuşşş…offff yaaa aklıma düşürdün şimdii hemen kalkıp dolaptaa giymediğim pijama arıcamm :) ellerine sağlık

  3. sevgili yagmuryurek bence sevmediginiz ve bozulsada acimayacaginiz birsey ayirin ve onu parca pincik edin oncelikle :D eminim guzel bisey cikacaktir,sonrada elniz alistikca gordugunuz her kullanilmayan sey gozunuze hazine gibi gorunmeye baslayacak :D

  4. tesekkur ederim hale-hale begenmene sevindim :) dolaptan bisey bulursaniz,hemen neyden ne yapmissiniz bizimle de paylasin :)

  5. Bak şimdiiiiii :) Böyle örnek olmayın ama senaat, şimdi arkadaşlarında söylediği gibi herkes dolabında ne var ne yok kesecek ama bunlar gibi birşey ortaya çıkmayınca üzülecekler… Kutuları yapmışsınız, pijamaya kıymışsınız(iyiki de kıymışsınız) kesip biçmişsiniz, çok harika bir konbinasyon yapıp kutularınızı ortaya çıkarmışsınız… Ellerinize sağlık kutu uzmanı senaat :) Valla dantel çoraptan defter kapladıktan sonra herşey olur diyordum da pijamadan da kutu kapladınızya, sizden herşey beklenir :) Süpperrrr…
    Destan bitti :)

  6. veee yine senayatilganin super yorumlarindan biri gelmis :) acaba ne yazacaksin diye hep merak etmeye basliyicam boyle giderse :D bu destana da bayildim ayrica :D

  7. pygmalion tesekker ederim. Ustume uysa yine belki pijama olarak isime yarardi ama bosuna yillarca dolapta yer kapladigi yeter dedim,birazda kutulari kaplasin :D

  8. canım yagmuryurek kesmeden de öğrenemezsin dimi ama :) Sen önce en eskilerden bir başla öğreneceksin, de senaat kutu uzmanı olmuş bunun gibi olması tabiki mümkün olmaz ilk aşamada (yada kaç aşama gerek bilemiyorum:) ) Level atlayarak git, hemen pijamanı kesme kuzum :)

  9. kesip bictikce el alisiyor zamanla eglenceli de oluyor senayatilgan ve yagmuryurek. Denemekte fayda var. Hazir bir karton kutuylada yapilabilir isler daha da kolaylasir :)

  10. ayyy ayyy ben seni yerimmmmm bunlar nasıl guzel seyler be canımmmm bayıldım bittimmmm…ellerıne saglıkkk…bırak eskıyı yenılerı bıle kesesim geldı valla:))))

  11. tesekkur ederim ssserpil :) bende oyle yaptim yani pijama yeniydi :D bi yerden hediye gelmis,kimseye uymuyor ama yillarca dolapta duruyor diye dusundum ve bastim makasi :D begenmene sevindim :)

  12. ayyyyy canımmmm çok çok tesekkur ederımmmm…ben bugun çocuklara dedım makedonyaya gıdecem tatıle:)))bu yaz belkı zor nısan dugun cok ama belkı yaz sonu ınsallahhh..oglum ızın verdı ben alırım bıletını annem dedı bıle:)))))

  13. Serpilcim sen işi ilerlettin :) İyi tatiller sana :)
    Senaat makedonyada mısın ben sitenin cahili olarak blmiyordum gerçektende :) Orada mı yaşıyorsun burada mısın :) Makedon musun türk mü :) Ben allak bullak oldum şimdi… Lütfen aydınlatın beni :)

  14. Ay aydınlandım yemin ederimmmmm :) Türkçen çok iyi de ondan bir karışıklık oldu beynimde… Yoksa ne olursan ol süper iş çıkarıyorsun :) Benimki sadece merak :D

  15. Serpilcimmm… Dil bilmem yol bilmem :) Ben bilmem kocam bilir dermişim :) Hahaha şaka şaka, zaten seninde bu yıl gidecek zamanın yokki nereye gidiyorsun :) Şöyle bir hayal ettimde neden olmasın ilerde :) Çevirmenimiz de varmış oralarda :) Hayalgücümüze sağlık diyelim…

  16. evet ya benım bu yaz cok cok zor….kısmet belkı yaz sonu …yada seneye hayırlısı artık canım…evet dunya tatlısı bır tercumanımız rehberımız var artık:)))

  17. İleri bir tarihte neden olmasın :) Fakat şimdi tek gideceğim yer yatağım valla bir saattir ne yazacaksınız diye çatladım gidemedim yatağıma ama sabah iş var uyanmak lazım :) Hepinize güzel yorumlarınız için ve gülümsettiğiniz yüzüm için teşekkür ederim… İyi geceler..

  18. ben diyorum ki, çok sevdiğim ve giymekten kısım kısım yirilttiğim pijamalarımı değerlendirsem de onlarıda ölümsüzleştirsem olmaz mı?Bu bana kırlentlerimi süslemek için müthiş fikir verdi.Ellerine, aklına,fikrine veee emeğine sağlık Senaat

  19. cok tesekkur ederim deliisibunlar.bir fikir verebilmissem ne mutlu bana :) cok sevindim gercekten ve bence fikriniz hayet guzel.eminim guzel birsey cikacaktir ;)

  20. bi dakika ya …. ne oluyor burada kim nereye gidiyor kiminle gidiyor nasıl gidiyor??? akşam yalnız bıraktık diye hemen arkadan bensiz planlar mı yapılıyor ??? tiz elden cevap verile :)

  21. Kolay bisey oldugu icin bence kekesinlikle yapabilirsin erva atlar. Belki benim yaptigimdan bile guzel bisey cikar,belli mi olur :)

  22. bende yaptım senaatcım bakalım begenecekmısın onaya gönderdım yayınlanır sanırım ….senınkıler kadar güzel olmadı ama gıymedıgım gecelıgım bır işe yaradı… :)

  23. […] oğluma spor ayakkabı aldık ve ben kutusunu atmaya kıyamadım. Senaat, giymediği pijama ile kutuları süslemişti, ben de denemek istedim. Dolapta askılı giymediğim […]

  24. kutuları güzel yapmışsın ama öyle de güzel sunum yapmışsın ki yaptığın işin güzelliği görünmüş . çok güzel fotoğraflamışsın :) yemeği yapmak kadar sunumu da önemli denir ya senin sunum da güzel :D ellerine sağlık :)

  25. ne güzel ya. ben böyle güzel şeyler görünce hep ünlü mağazalardaki ürünlerle fiyat karşılaştırması yapmadan duramam. bu 3lü takıma € 85 fiyat biçtim llyod mağazası ayarında

  26. tesekkur ederim saatoniki, yine cok guzel bir yorum yazmissin :) o dedigini bende yapiyorum bazen ve dusunuyorum ben bunlari sadece cope atilacak seylerden yaptim diye,bitek yapisturucuya para vermis oluyorum :)

  27. senin bloğunu bundan böyle takip edicem hemen not aldım ne kadar hoş şeyler yapıyorsun çok yaratıcısın birde yapımı hakkında yardımcı olursan sevinirim yeni üyeyim kutu yapmak istiyorum