Kot Pantolondan Pratik Çanta Yapımı

-
Kot Pantolondan Pratik Çanta Yapımı
Kot Pantolondan Pratik Çanta Yapımı

Ne çok eski kotum vardı kullanmadığım. Sakla sakla nereye kadar.. En sonunda gözümü karartıp kıydım onlara. Çok da iyi oldu. Hiç olmazsa şimdi bi işe yarıyorlar. Boncuk Hanım ‘da..

25 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Teşekkürler yldoz.Bu çanta oldukça basit.Yapım aşamaları linkte var.Hani hemen yakın biyere gidecek olurda elinde cüzdan taşımak istemezsinya, işte öyle durumlar için pratik basit çanta.Bide 10lu yaşlardaki kızlar için ideal.(bence)Hernekadar ben kendim kullansamda…

  2. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Teşekkürler nurhancım.O insancıkları ben yapmadım ama olsun:)

  3. bbuket

    bende tam nasıl yaptın onları çok güzel diye soracaktım. o zaman sorumu değiştiriyorum nerden buldun?

  4. asyayaren

    bencede nerden buldun çok güzeler hele o hintli mi ne o varya çokkk güzellll ellerine sağlık canım

  5. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Bilirsiniz bu tip işlerle uğraşınca evde ıvır zıvır tuhafiye dükkanı gibi oluyor. Bende bunları geçen yıl kızılay da bi tuhafiyeden almıştım.(Erdoğan Tuhafiye – İzmir caddesinde) Bilenler vardır orayı. Ne için aldığımı hatırlamıyorum ama burada kullanmak kısmetmiş.1 yıldır duruyolardı.

  6. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Evet. Tek tek satılıyodu.Tanesi 1 liraydı. 10-12 tane kadar almıştım. Ama sonradan aldığıma çok pişman oldum. 1 tane alsam diğerlerini kendim rahatça yapabilirdim. Ama galiba cazibelerine kapıldım:) Teli insan şeklinde kıvırıp üzerine ip sarılmış.Minik kumaşlarla süslenerek de kıyafet yapılmış.

  7. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Teşekkürler neduk hanım.Çok nefis biyerdi gerçekten. Tadı damağımda kaldı.Herkese tavsiye ederim Bolu Abant’a pikniğe gidin..

  8. kondor

    Bolu – Abant güzel bir yer-idi demek istiyorum kat manyakları oraları keşif etmeden yıllar önce görme fırsatı olan ben oraya yakın zamanda gidince sinir yapıyorum kendime, yok halen güzel evet ama eskiden sadece renk renk yeşil bir o göl vardı.

  9. gunesedogru
    gunesedogru

    çok hoş görünüyor fabrikasyon gibi kusursuz olmuş kutlarım sizi

  10. basakca

    güzell boncul hanım bebekler kolaysa bir de onları yapsanız bizde öğrensek

  11. boncuk hanim
    boncuk hanim

    ya aslında bebeklerden dolayı çanta gölgede kaldı. yukarıda yorumların birinde yazmıştım bebekleri ben yapmadım diye ama nasıl yapıldıklarıda orda biyerde yazıyo.

    Teli insan şeklinde kıvırıp üzerine ip sarılmış.Minik kumaşlarla süslenerek de kıyafet yapılmış.

    gayet basit yani

  12. embir

    boncuk hanımmmm, çok güzeller. Bebeklerin yapımı da ayrı bir yazı olarak görmek isteriz.

  13. boncuk hanim
    boncuk hanim

    tamam tamam söz sizin için bitane yapıcam.yarın vaktim olurmu bilmiyorum söz vermeyim ama en kısa zamanda..

  14. boncuk hanim
    boncuk hanim

    saol lilac.bende şimdi senin blogdan geliyorum.Son yaptığın işe yorum yazdım.ellerine sağlık seninde.

  15. nrhnmrl

    tel ile deyince belki bir fikir verebilir benimde tellerden yaptığım ama buraya arkadaşımdan öğrendiğim için onun yazısıyla yayınladığım bir tel bebeğim vardı teli hallettikten sonra değişik kıyafetler dikilebilir tel bebek

  16. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Evet nurhan hanım aynen sizin tel bebekler gibi buda. Telden minik bir iskelet hazırlayıp üzerini beyaz iple sarmışlar ve değişik şekillerde kıyafet dikmişler.Ancak bendekiler iki boyutlu, yani kafaları yassı şekilde. Daha da ayrıntı isteyen olursa diye detay fotoğrafları çektim. Daha da anlatacak bişey kalmadı heralde.

    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
    tel bebekler
  17. çok şık olmuş çanta.bebekler konusunada katılıyorum ayrı bir yazı olarak görmek isterim.bende kadife kumaştan bu tarz çantalar yapıyordum.üzerlerinede boncuk ve metal aparatlar dikiyordum çok otantik oluyor.şimdi sizin çantayı görünce heveslendim tekrar çalışmak istedim :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?