Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

-

kendin-yap-fikirleri-fotografli-cerceve-duvar-susu-1
Herkese selamlar:) Çok uzun zamandır yapmak istediğim bir çerçeveydi, sonunda yapabildim. Açıkçası yapım aşamasında pek anlatılacak bir şey yok. Belki sizlere de görsel olarak fikir olur diye paylaşmak istedim.

Çerçevenin boyutu 110 cm-50 cm, fotoğrafların boyutu 11,5 cm – 8,8 cm. Bir çerçevede 28 fotoğraf var. Fotoğraflar kalın karton şeklinde, normal fotoğraflar düz durmayacağından dışarda bastırdım. Normal fotağrafla yapmak isterseniz önce kartona ya da mukavva gibi sert bir yüzeye yapıştırıp öyle asabilirsiniz.

ilk önce çerçeveye ipi asacağım yerleri işaretledim. Daha sonra raptiyeyi jüt ipin ortasına batırıp çerçeveye batırdım ve daha sağlam ve gergin olması için ipi raptiyenin etrafında biraz doladım.

Bu da arkadan görünüşü. İpi çerçeveye sabitledikten sonra resimleri küçük mandallarla tutturdum.

İlerde çerçeveyi boyama gibi bir planım var :) Umarım saat ve masayla daha uyumlu olur.

Blog: RUJBUTİK

İnstagram:RUJBUTİK

11 yorum gelmiş

  1. ifyouwanttobe

    Bence renk olarak çok güzel. Zaten çok beğenmiştim, bu projeni de. :))

    Bu arada bunlara Ömercik’in videolarını mı assak? :P :))

    Ellerine sağlık.

  2. rujbutik

    ifyouwanttobe : çok teşekkürler komşum:) renk konusunda ana rengi aynı bırakıp biraz siyah eklemek istiyorum çok az ama :) ne dersin olmazmı?
    video demeyelim öyle bişey olsa başından ayrılmaz ki bayılıyor kendini seyretmeye :DD

  3. ifyouwanttobe

    O zaman vazelin sürüp kenarlara, sonra siyah sürebilirsin sanki? :) Masanın kenarları gibi olur. Ömer’i de yering. Funclup açmayı planlıyorum ona. <3 :))

  4. rujbutik

    ifyouwanttobe: vazelin mi bilmiyorum o yöntemi .maskeleme jeli kullanarak yapıcaktım ama vazelinide merak ettim şimdi :) ahhaa ömer hiç hayır demez :D çocuğum kendine hayran zaten :DD napıcam bu veletle ben :))

  5. Merhaba bu tarz bir çerçeve yapmayı planlıyordum tam karşıma çıktınız :) öncelikle elinize sağlık harika görünüyor. Birkaç sorum var umarım cevaplarsınız, birincisi çerçeveyi satın mı aldınız yaptırdınız mı, satın aldıysanız nerden aldınız? İkincisi, bilmiyorum burda bu soruların cevabını vermeniz belki de site kurallarına aykırıdır ben sadece size bu yorumu yazabilmek, daha doğrusu sorularıma yanıt alabilmek için için üye oldum, fotoğrafları kalın bir şekilde herhangi bir fotoğrafçı çıkarıyor mu yoksa bunu yapan belirli yerler mi var? Sorulama yanıt verirseniz çok sevinirim tekrardan elinize sağlık :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum