21 yorum gelmiş

  1. brcdesign

    çok güzel olmuş bayıldım. Ben dekupaj ahşap boyama gibi şeylere çok uzağım ama buna bayıldımmm. resmi nereden buldunuz?

  2. mhtpkaya

    Çok teşekkür ederim brcdesing.Resmi gittiğim kurstan almıştım,ahşap boyamayı denemenizi tavsiye ederim çok zevklidir..

  3. zulaltan

    uyyyyyyyy haçen bu muhteşem kutu ben yokken girmiş yayına nerdeyse ıskalayacaktım :) bayıldım :D bir insanın dokunduğu her şey bu kadar mı zarif, alımlı olur ellerinize sağlık mehtap hanım :)

  4. mhtpkaya

    Sevgili zulaltan beni her zaman çok mutlu ediyorsunuz bu kadarını hakediyormuyum bilmiyorum bence sizin gönlünüz bakan gözleriniz çok güzel.Sevgilerimle..

  5. zulaltan

    mehtap hanım , yaptığınız işerin arasında ehhh idare eder denen tek bir ürün bile yok, hepsi muhteşem işler tüm güzel övgüleri de hak ediyorsunuz ,hak yerini buluyor yani :)

  6. mhtpkaya

    Yaptığım şeyleri çok severek yapıyorum içime sinmediyse hiç üşenmeden bozuyorum, çok araştırıyorum güzel bir arşivim var,paylaşım yapmaya başladıktan sonra dahada özenli çalışmaya gayret ediyorum .Yaptığım işlerle birilerine faydam olsun istiyorum herkes üretip ürettiklerini satabilsin istiyorum belki bunlar birleşince ortaya bir şeyler çıkıyor tekrar teşekkürler..

  7. senayatilgan

    Ahaaaa :) Dikiş kutusu muuuuu ben de bunu yeni gördüm çok güzelmiş yine yeniden ve her zamanki gibi :) Gerçi bana dikiş kolisi lazım malzemeler için ama buna fikirlerimi bile koysam olur kıyamaaaammmm benim çar-çöp dikiş malzemelerini buna koymaya. Yeni malzemeler almam gerek koymam için :)

  8. mhtpkaya

    Sevgili senayatilgan sizin diktiklerinizin yanında kutunun lafımı olur muhteşem şeyler yapıyorsunuz.Sizin için bir dikiş kutusu çalışıp içinede sevgimi koyup göndermek istiyorum..

  9. mhtpkaya

    Sevgili zulaltan sizin içinde içimden takı kutusu yapmak geçti İzmir’e gelince eli boş gelmek olmaz.Sevgilerimle..

  10. zulaltan

    sevgili mehtap hanım ,siz bu güzel işleri yapmaya devam edin, benim gözüm ve gönlüm şenlensin sayenizde ve sizin gibi güzel insanların olduğunu bilerek daha umutlu bakayım hayata bu bana yeter.teşekkür ederim ama benim için yorulmayın ben sizin gibi tatlı bir insanla tanışsam dünyanın en büyük hediyesi olur zaten :)

Bir Cevap Yazın

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum