Ahşap Boyamada son durum

-

Ahşap Boyama Kursunun son günlerinde çalışmalar iyice hızlandı, iki gün olan kurs haftanın beş gününe yayıldı ben evde tembellik yapmaya devam ederken:))geçen gün uğradığımda son çalışmaları sizler için görüntüledim.

28 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    pares; bunlar kurs arkadaşlarımın son çalışmaları ben yapmadım yukarda belirtmiştim zaten :)acemi şekerim; evet şişe ahşapta kullanılan tekniklerle ve aynı malzemelerle yapıldı.Farfincim; tepside gold boya kullanmış arkadaşım …altın havasında dimi :)

  2. Figen abla

    muhteşem bunlar…seneye kesinlikle ahşap boyama kursuna gidiyorum…güneşedoğrucum,yukarıdan ikinci resimdeki obje nedir?sehpa mı?ben de onun desen ve boyasına bayıldımmmmm

  3. Figen abla

    ben güzel şeyler yapmayı sevmiyorum ki güneşedoğrucum…heykelciklerimi,masklarımı gördün…hepsi kaba ve vahşi…hatta maket evlerim bile eskimiş,harap evler…içim kararmış benim :)seneye ahşap boyamada kimbilir yine ne vahşi şeyler yapıcam :)))yaw nw anlarım ben romantikliktan filan..içim kara içim :))))

  4. mtnaz11

    Ben bunu atlamışım daha önce.Ne hoş şeyler var.Bayıldım hepsine.Bir grup halinde üretmek daha keyifli aslında.Bir birine fikir alıp vermek, bir birini motive etmek.Keşke ben de gidebilsem.

  5. gunesedogru

    Sevgili Mtnaz11; kesinlikle haklısın, birlikte neşe içinde birşeyler yapmanın tadı bambaşka mutlaka bir kursa kaydol önümüzdeki dönemde oldu mu hayatın renklenecek bak göreceksin:))Sevgili 42neziss; eksik olma canım .

Bir Cevap Yazın