Ahşap takı ve anahtar askılıkları

-

Ahşap takı ve anahtar askılıkları benim eserim. Anahtar asmak veya ıvır zıvır kaldırmak için kullanılabilecek dekoratif, çok amaçlı bir duvar süsü. Aşağıdaki fotoğraftaki duvar askılığı modelini anneme hediye olarak yaptıktan sonra çok beğenip, kendime de yukarıdaki gibi takı askılığı yapmaya karar verim. Bütün takılarım düzenli duruyor böylece. Hepsini birden görebiliyorum ve seçim yapmam kolaylaşıyor. Eğer siz de bolca kolye ve bileklik sahibi iseniz birbirine dolanan kayışlar ve zincirlerden sizin de sıdkınız sıyrılmış olabilir, özellikle yazın daha çok aksesuar kullanıldığı düşünüldüğünde takı askılıkları son derece kullanışlı ve hayat kurtarıcı oluyor.

Yaptığım en işe yarar ve kullanışlı şey oldu diyebilirim. Annem anahtar askılığı olarak kullanıyor. Yapımı da çok kolay. Hobi marketten alabileceğiniz ahşap panoyu istediğimiz renge boyuyoruz. Ahşap boyaları ile birkaç kat aralarda bekleyerek boyadıktan sonra üzerine istediğimiz deseni dekupaj tutkalı ile transfer ediyoruz. Kolay transfer gerçekten de kolay oluyor. Dekupaj tutkalı ile istediğiniz deseni yapıştırabilirsiniz. İsterseniz mumla eskitme ya da stencil gibi diğer ahşap boyama tekniklerini de kullanabilirsiniz. En son vernik atmak ahşap objenizi daha da sağlamlaştıracaktır.

Ayrıca daha önce hiçbir şekilde yukarıdaki ahşap boyama ve süsleme tekniklerinden birini kullanmamış acemiler için hazır hızlı transfer kağıtları da var. Yapışkanlı olan bu hazır transfer desenlerinden alıp, muntazam bir şekilde yapıştırarak da ahşaplarınızı süsleyebilirsiniz.
Kolay transfer nasıl yapılır linkinde çok daha detaylı bir anlatım var, oradan da bilgi alabilirsiniz.

Ahşap boyama ve vernik gibi teknik uygulamalar da bitince geriye ufak teknik detaylar kalıyor.
Hırdavatçıdan bulabileceğimiz vidalı kancaları dilediğimiz yere kolayca monte ediyoruz. Arkasına duvara asabilmek için bir aparat yapıyoruz. Ben zımba tabancası ile bir kurdeleyi iki ucundan panonun arkasına çaktım, oldu. Başka malzemeniz varsa onu da kullanabilirsiniz.
Hatırlaması kolay, zevkinize ve ev dekorasyonuza uygun ahşap takı ve anahtar askılıkları yapmak gördüğünüz gibi hiç de zor değil. Üstelik hobi olarak da güzel zaman geçirebileceğiniz bir uğraş, boyama yapmak insanı gerçekten de rahatlatıyor.
Ben duvar ahatar askılığı ile annemi mutlu ettim, siz de sevdiklerinizi bu tür ahşap hediyelerle sevindirebilirsiniz. El emeği ile hazırlanan hediyelerin kıymeti bir başka oluyor.

Bir Cevap Yazın

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Eskitme ve kolay transferli ahşap tepsi

| | 0 Yorum